Jörgen skrev:Jörgen skrev:Korrespondenten skrev:Jag anser att enbart kristna europeer bör få bo i Sverige.
Andra folkslag kan besöka Sverige, som turister.
Personer med den uppfattning tycker ska få bo i Sverige,
men de får inte springa fritt.
De ska inte tillåtas heller att lämna landet.
Jag menar att alla såkallade sverigedemokrater ska steriliseras.
Sen så får de inte lämna landet.
Samhället måste ta sitt ansvar.
Samhälle är inte bara ett ord, det betyder något.
Haha!
Om du tror att jag är en SD, så har du fel. Detta betyder dock ej att jag är en SD-motståndare.
Jag själv är en kristen sydlänning född i Sverige.
Det är inget fel med att vilja begränsa invandring till ett land. Påstår du att människor i ett land är tvungna och måste
acceptera inströmning av invandrare? Så, du tror ej att andra länders befolkning upplever motstånd till inströmning av andra folkslag?
Om nu SD fick makten och också skulle vilja utvisa mig, som icke tillhör den nordeuropeiska folkgruppen, så må så vara då. FN kan t.ex. ej införa sanktioner för en åsikt. Det skulle dock vara en skillnad, om man är partisk och exempelvis gillar utomeuropeer som afrikaner och orientaler mer än andra europeer som t.ex. sydlänningar.
Jag förstår vad skydda och värna innebär. Om det är ens familj, ens land, ens egendom, etc..
SD har ej antytt att dom vill utrota människor.
Så, låt då Sverige bli muslimskt. Så, låt då Sverige bli afrikaner till slut genom att ideligen släppa in svarta singelmän.
Varför ej t.om. byta namn på landet?
Eller, varför ej avsäga er rätten till Sverige och ge landet till t.ex. romerna eller kurderna? Dom behöver land!
Nej, nu vet jag! SAMERNA! Dom ska ha Sverige! Dom är de genuina infödingarna i Sverige!
Jag har sett Reinfeldt och Åkesson i TV. Reinfeldt är arrogant och Åkesson är seriös. En seriös person får mer respekt av mig än en narr.