Hur faller min hat tes? Menar du att jag för att jag menar mig veta vad hats ontologiska mening i ett socialt sammanhang som detta leder till att jag inte uttycker mig nedlåtande?
Jag menar att du lever inte som du påstår dig leva, men låt oss hålla
detta till din hat tråd det hör hemma där i det filosofiska inte här bland oss alla wannabe politiker!
Har du missat att det här är ett spel, vi kämpar ju alla för någon vinst.
Naturligtvis inte min bäste Auk, detta är det politiska spelet allt är tillåtet, biggen sätter referensramen alla vet det men han vill spela annorlunda, du sa ju det så träffande själv, den som leken vill spela får leken tåla eller nått sånt, ändrade regler efter spelets gång, etc.
Jag vet inte vad, men det måste vara något särskilt gott eftersom så mycket möda ödslas på att vinna.
Vinna? vinna vad, tyckte du sa att du ville sa vad priset blev inte vinna det?
Om du spelar monopol och utbrister -Det där är mitt norrmalmstorg, och jag har hotell där också! Skall vi då avkräva dig ett ägandebevis för de hotell som vi kan finna där, eller ser vi att det är inom spelet, med spelets regler, och tolkar utsagan i den kontexten?
Hehe, ja för fan, när biggen stuvar om spelets regler allt eftersom han
och hans chear leaders spelar ja då har du plötsligt inget hotell kvar
vid ditt kära normalmstorg, det är därför du släntrar så frenetiskt efter biggen eller hur?:wink:
Sen har vi problemet med att man faktiskt kan äga hotell på norrmalmstorg både i ett spel och på riktigt. En situation som kunde sägas vara närvarande här, och då kanske du skulle ha skäl för ditt påpekande, men tills dess.... ;)
Du undviker frågor här precis som biggen gör.
Än en gång tycker jag det kan vara på sin plats att du lägger vid lag dina
påståenden och bevisar dessa rader där biggen erkänner sig skyldig till
pedofili? Om inte annat ger du ju bort en stor delseger till biggen eller
hur och det kan du ju inte skruva dig ur hur mycket än du gagnar dig
av kverulanta retoriska utfall mot biggen?
Se så, upp med poker korten på bordet herr Auk? Eller bluffar du?