Pilatus skrev:Vega skrev:Pilatus skrev:Om man skall få någonting uträttat tillsammans med andra personer så föreställer jag mig att den inledande förhandlingen sker utan förbehåll. Thand Rongqvist och det konstiga Centerpartiet förstår inte riktigt varför man skall uppträda hyggligt och inte ständigt mobba Dadgostar. Om man inte vill delta i dessa förhandlingar så står det C fritt att frånträda försöken att bilda regering. Hon meddelar enklast talmannen detta och saken är klar. Inte så svårt och kräver inte mer än vanlig medioker begåvning att inse.
Som jag ser det: Allt kommer lösa sig, i slutändan så är det detaljerna som kommer fälla avgörandet. De sanna intentionerna kommer att visa sig.
Jodå Vega i slutändan, men ... Magdalena Andersson sade att hon vunnit valet och firade med tårta. Nu två veckor senare kan hon inte ens samla de rödgröna partierna för en gemensam fika. Har hon någon plan för hur skall komma vidare, tror du?
Vem bryr sig? Det är bara onödig spekulation. Jag förstår inte hur du kan va så obegåvad..
Ursäkta mig, men, det är ju fullständigt solklart att den här C-ledaren kommer samarbeta med de övriga högerpartierna..