dessa frågor, om jag tar dig allvarligt, måste ju betyda att du uppfattar mig som en hjälpande kraft till mänskligheten och vad det beror på att jag , som du skriver...kämpar vidare..
Jag uppfattar dig som en människa som vill, tror och försöker vara en hjälpande kraft till mänskligheten och det ser jag som en av dina största styrkor, även om jag inte rakt igenom ser det som positivt.
Sen har jag som du vet mina egna åsikter om att du inte alltid har varit fullt ut konstruktiv och så hjälpande (liksom de flesta människor), men det har vi pratat nog om. Jag ser dig främst som en hjälpande människa och det tycker jag är huvudsaken. Att du trots allt är mänsklig känns mest positivt i sammanhanget.
Kul att du gav ett så utförligt svar om vart du får din kraft ifrån, det var intressant. Det enda jag fortfarande känner fattas är vad du vill uppnå, vad din vision är. Vad är Harald Davidssons huvudmål i livet? Det hade varit intressant att höra! Att du får kraft från olika håll har du skrivit, men hur vill du förvalta kraften, och varför just så? Vad vill du ha åstadkommit i ditt liv?
jag lever helt utan system och mekanik och förflutet, men i nuet..
Intressant och inspirerande att höra för mig som för det mesta lever i system och mekanik.
Har jag tur så kanske jag t om. börjar läsa boken av Eckhart Tolle som jag fick i födelsedagspresent.