haralddavidsson skrev:En våg som bär mitt medvetande och mitt öde.
en ny formulering och snygg
Mod och dom... hör ihop...
Palindromsanning...
/Algotezza
Moderator: Moderatorgruppen
haralddavidsson skrev:En våg som bär mitt medvetande och mitt öde.
en ny formulering och snygg
haralddavidsson skrev:De fulaste kvinnorna på jorden är väl i Kina och Japan, högst 1 procent vackra, kineser och japaner ser ut som kisse-katter...vad säger Darvin..kommer de från kattdjuren, också Thailand osv...men varför är de indska människorna helt olika kineser Nepalineser tibitaner osv..men de vackraste kvinnorna är nog de muslimska från Irak, Iran osv..men de gömmer sina huvuden under en tyg huva.
haralddavidsson skrev:personligen tycker jag Europeiska kvinnor vara vackrast då jag själv är Europé, skriver seeker..
är du medveten om att detta är ett uttryck för värsta sortens rasism, det var så de tänkte på Göbbels kontor, Hitlers propagandaminister, jag vill säga att detta är rent ku kux klan snack....då jag själv är europe. som du skriver.
varför skriver du personligen...vad menar du med personligen,,utgår du ifrån någon speciell personlighets-psykologi eller ??? Räcker det inte att du skriver... jag tycker europeiska kvinnor är vackrare..tror du inte läsare förstår att det är du som tycker..varför måste du betona med personligen..därför att du inte tänker, du pratar i minnet..
hur kan du värdera mina utsagor...hur kan du säga att de är subjektiva..vilket värderingsinstrument använder du???
haralddavidsson skrev:Det finns undersökningar som visar på det jag skrev om penis storlek bland olika rase, skver seeker..
visa på dessa undersökningar,, jag är trött på ditt svammel,..var de gjordes...hur stort sample..vilka mätinstrument och vilka som gjorde denna undersökning..och orsaken till undersökningen..
hur vet du att jag är subjektiv...visa mig på dina mätinstrument..
F A K T A--OKEJ..
haralddavidsson skrev:Men du kan försöka motbevisa mig. skriver seeker..
Du kan inte projicera ditt bedrägeri på mig, jag vill inte ta ansvaret för det.
Och det du säger att jag är subjektiv, om det är sant, då är alla människor subjektiva enligt dig, och hur kan vi då tala om objektivitet och vetenskap,
vi kan ju inte addera fram objektivitet, även om vi har 1000 subjektiva blir det inte mera objektivt,
hur får vi en objektiv värdering? räcker det med att sätta ett instrument framför näsan på det subjektiva?
min dator producerar denna text, men bara rent tekniskt, mentalt produceras texten av mina tankar.
haralddavidsson skrev:Ty som det var i Noas dagar, så skall det vara vid Människosonens återkomst.
Som människorna levde dagarna före floden: de åt och drack, gifte sig och blev bortgifta, ända till den dag då Noa gick in i arken, och de visste ingenting, förrän floden kom och ryckte bort dem alla – så skall Människosonens ankomst vara.
Matt. 24:37-39
haralddavidsson skrev:Det du pratar om är inte det subjektiva, men individuella variationer som man överskrider mentalt i det religösa då ens subjekt helt smälter samman med objektet.
Återgå till "Religion och andlighet"
Användare som besöker denna kategori: 15 och 0 gäster