Alladin..
nej jag läser inte dina texter längre, gammal skåpmat.
Svarta moln från Island, är domedagen nära?
Moderator: Moderatorgruppen
- Harald Davidsson
harald..
du har ett ego... mitt dog för länge sedan...
må gud vägleda dig på den raka vägen...
TILL ALLA...
JAG CHECKAR UT NU... kom ihåg... STÄLL FRÅGOR... TÄNK FÖR ER SJÄLVA... tro inte på falsk logik såsom JAG TÄNKER ALLTSÅ FINNS JAG... tänk för er själva...
MÅ GUD VÄGLEDA ER ALLA PÅ DEN RAKA VÄGEN...
sanning är MOTSATSEN för vad lögnen är... ta reda på lögnen...
och beakta geniet EINSTEIN... som skrev att vi egentligen inte existerar... tänk på hans ord... läs hans texter... men vänd er sedan mot att söka efter den absoluta sanningen... DEN SANNING SOM ÄR BORTOM DENNA VÄRLD... porten till den är genom ens hjärta... genom Er själ... som är immateriell... och har alltid kontakt med den immateriella delen av GUD... den delen av gud som är den absoluta sanningen...
GUDSFRID ÖVER ER!!!
du har ett ego... mitt dog för länge sedan...
må gud vägleda dig på den raka vägen...
TILL ALLA...
JAG CHECKAR UT NU... kom ihåg... STÄLL FRÅGOR... TÄNK FÖR ER SJÄLVA... tro inte på falsk logik såsom JAG TÄNKER ALLTSÅ FINNS JAG... tänk för er själva...
MÅ GUD VÄGLEDA ER ALLA PÅ DEN RAKA VÄGEN...
sanning är MOTSATSEN för vad lögnen är... ta reda på lögnen...
och beakta geniet EINSTEIN... som skrev att vi egentligen inte existerar... tänk på hans ord... läs hans texter... men vänd er sedan mot att söka efter den absoluta sanningen... DEN SANNING SOM ÄR BORTOM DENNA VÄRLD... porten till den är genom ens hjärta... genom Er själ... som är immateriell... och har alltid kontakt med den immateriella delen av GUD... den delen av gud som är den absoluta sanningen...
GUDSFRID ÖVER ER!!!
Återgå till "Religion och andlighet"