Hej

Presentera dig själv, och lär känna andra medlemmar.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Damir
Inlägg: 270
Blev medlem: 15 mar 2006 11:14

Hej

Inläggav Damir » 15 aug 2006 13:19

Jag har haft nöjet att följa den här sidan i cirka 3,4 mån och tycker om sidan i helhet. Mest av allt tycker jag om den harmoniska ton som används och öppenheten som råder. Jag vill dock be om ursäkt för mitt tidigare beteende där jag har fällt några sarkastiska kommentarer hit och dit (de träffade känner säkert igen sig). Jag inser att jag genom mitt beteende kan förstöra det fina klimat som råder. Jag lovar att bättra mig i framtiden och ber återigen om ursäkt för de negativa vibbara som jag kan ha orsakat. Mer konstruktiva inlägg från undertecknad har ni att vänta.

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto
Inlägg: 5809
Blev medlem: 28 jun 2005 18:54

Inläggav Skogsälvan » 15 aug 2006 13:41

Trevligt  :) Ett par av mina absoluta favoriter här har försvunnit - PopJimmy och Luipa *saknar* så det är självklart kul med nya medlemmar.

/Mamsen  :wink:

gunsmoker
Inlägg: 37
Blev medlem: 14 jun 2006 14:42
Kontakt:

Inläggav gunsmoker » 15 aug 2006 15:24

Jag har hängt här kortare än så, men detta och forumet på vof.se är de två jag pendlar mellan. Innan var jag verksam på forum hörande till communities och skillnaden i ton, nivå av ackumulerad intelligentia, mognad + många andra mycket trevliga faktorer är så enorm att jag inte förstår hur jag klarade mig fram till nu.

Flyttar snart och min tillgång till internet kommer vara begränsad. Deppar redan...
Skepticism är grunden till all kunskap

Användarvisningsbild
Johan Ågren
Administratör
Inlägg: 3368
Blev medlem: 15 jan 2003 00:58
Ort: Gävle

Inläggav Johan Ågren » 15 aug 2006 19:10

All heder åt dina reflektioner - och insikter - över hur du skall finna dig tillrätta. Jag tror aldrig du haft några låga avsikter, men det blir lätt fel när man bara har texten att tillgå, och nyanserna som finns IRL saknas. Man kanske ska försöka leva sig in hur något kan mottas ur flera synvinklar. Med tiden lär man känna de olika personkaraktärerna, och hur man bäst bemöter dem för att dialogen ska bli så klar som möjligt.

/Johan


Återgå till "Mötesplatsen"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst