Huvuden exploderar
Moderator: Moderatorgruppen
-
JimmyAberg
Huvuden exploderar
Huvuden exploderar, kukar exploderar.
Jag är en terrorist av min blotta existens.
Ett högre medvetande gör sig närvarande, men får inget gensvar.
Ni har nu väckt den uråldriga vreden inom mig.
Jag är honom ni honom ni läser om i tidningarna,
jag är honom ni föraktar,
jag är honom ni avskyr.
Jag är honom ni undviker och som därför söker upp er nu.
Jag är den nedtryckta feminiteten som nu förtrycker sig själv genom sin maskulinityet för att spela ditt spel utifrån mina egna regler.
Detta kommer att gå fort då jag skrattar åt din patetiska rädsla inför förlossningstraumat då du inser att du inte skulle underskattat min kapacitet att förgöra dig.
Du lyssnade aldrig på mig, därför måste jag nu döda dig.
Det enda jag gör anspåk på är våran ömsesidiga förintelse. Det är ett högst spel vi spelade och nu får vi båda betala för det.
Jag vill bara möta en av er som tar mig på allvar. Era jävla unkryggar.
Jag är en terrorist av min blotta existens.
Ett högre medvetande gör sig närvarande, men får inget gensvar.
Ni har nu väckt den uråldriga vreden inom mig.
Jag är honom ni honom ni läser om i tidningarna,
jag är honom ni föraktar,
jag är honom ni avskyr.
Jag är honom ni undviker och som därför söker upp er nu.
Jag är den nedtryckta feminiteten som nu förtrycker sig själv genom sin maskulinityet för att spela ditt spel utifrån mina egna regler.
Detta kommer att gå fort då jag skrattar åt din patetiska rädsla inför förlossningstraumat då du inser att du inte skulle underskattat min kapacitet att förgöra dig.
Du lyssnade aldrig på mig, därför måste jag nu döda dig.
Det enda jag gör anspåk på är våran ömsesidiga förintelse. Det är ett högst spel vi spelade och nu får vi båda betala för det.
Jag vill bara möta en av er som tar mig på allvar. Era jävla unkryggar.
-
JimmyAberg
-
transversal
-
JimmyAberg
JimmyAberg skrev:Tog inte livet av mig idag, fick istället väldig mycket uträttat. Har levt som om att jag bara haft en dag kvar att leva idag.
Nu ligger jag i sängen med vitlök i näsan, kunde inte ha det bättre! Funderar fortfarande på att måla en tavla med huvuden och kukar som exploderar. Måste sluta fundera!
Skönt du lever än.
En bild:
Hilsen fra Algotezza
Algotezza aka Algotezza
- LJUSUPPLEVELSE
Algotezza skrev:JimmyAberg skrev:Tog inte livet av mig idag, fick istället väldig mycket uträttat. Har levt som om att jag bara haft en dag kvar att leva idag.
Nu ligger jag i sängen med vitlök i näsan, kunde inte ha det bättre! Funderar fortfarande på att måla en tavla med huvuden och kukar som exploderar. Måste sluta fundera!
Skönt du lever än.
En bild:
Hilsen fra Algotezza
Jag saknar ord...
mvh
1965are...ikoniskt halvlärd kvasifilolog,metaretoriker,preprotoauktoritet, ärkehemipseudofilosof och megapsykodianoia.
- LJUSUPPLEVELSE
kukar exploderar
Det får mig att tänka på en tid innan jag lärt mig att onanera :idea:
Jag trodde ibland att min kuk skulle explodera.
Kan det vara så att du skulle må bättre , om du , du vet , lättade på trycket emellanåt , själv ...
mvh
1965are...ikoniskt halvlärd kvasifilolog,metaretoriker,preprotoauktoritet, ärkehemipseudofilosof och megapsykodianoia.
- Skogsälvan
- Avslutat konto
LJUSUPPLEVELSE skrev:Algotezza skrev:JimmyAberg skrev:Tog inte livet av mig idag, fick istället väldig mycket uträttat. Har levt som om att jag bara haft en dag kvar att leva idag.
Skönt du lever än.
En bild:
Hilsen fra Algotezza
Jag saknar ord...
mvh
Den där teckningen har jag faktiskt funderat en hel del kring. Jag ser en glad larv som, tror jag, vet att den ska bli fjäril. Utveckling väntar. Handen är en enhet. Vi kan kalla den yin och yang, gud, öde eller vi kan gå i kiromantiskt tänkande då den stora tummen symboliserar karisma och det markerade pekfingret framgång. Hur tänkte du, Algot?
Skogsälvan skrev:LJUSUPPLEVELSE skrev:Algotezza skrev:JimmyAberg skrev:Tog inte livet av mig idag, fick istället väldig mycket uträttat. Har levt som om att jag bara haft en dag kvar att leva idag.
Skönt du lever än.
En bild:
Hilsen fra Algotezza
Jag saknar ord...
mvh
Den där teckningen har jag faktiskt funderat en hel del kring. Jag ser en glad larv som, tror jag, vet att den ska bli fjäril. Utveckling väntar. Handen är en enhet. Vi kan kalla den yin och yang, gud, öde eller vi kan gå i kiromantiskt tänkande då den stora tummen symboliserar karisma och det markerade pekfingret framgång. Hur tänkte du, Algot?
Tänkte inte. Tecknade bara. Kopplade bort tänkandet.
Så tecknar jag oftast,
hälsar Algotezza
Algotezza aka Algotezza
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Återgå till "Tankar och känslor"