Angelina skrev:Filosofiforum har gett mig vatten på min kvarn.
Är det därför du mal på så förbaskat?
Ibland för min del handlar det snarare om vatten på en gås (smörgås, kanske...)...
A
Moderator: Moderatorgruppen
Angelina skrev:Ja, det finns ett syfte med att använda förnuftet och ett syfte med att tänka planlöst.
Det planlösa tänkandet..det låter nästan utopiskt, finns det verkligen? Eller är det bara tanken om det planlösa tanken som finns. Men jag gillar den tanken.
Är det inte där nya idéer kommer ifrån?
Angelina skrev:Ja, det finns ett syfte med att använda förnuftet och ett syfte med att tänka planlöst.
Det planlösa tänkandet..det låter nästan utopiskt, finns det verkligen? Eller är det bara tanken om det planlösa tanken som finns. Men jag gillar den tanken.
Är det inte där nya idéer kommer ifrån?
Angelina skrev: Lilla Lotta kan du var själv din potta!
![]()
Angelina skrev:Världen lamaste gruppnamn:
Sensitive Chaos
Angelina skrev:Några kompisar från förr, finns inte längre. Sångaren brukade ha mjukisbyxor med skärp.
Algotezza skrev:Angelina skrev: Lilla Lotta kan du var själv din potta!
![]()
På tal om pottor..
Skyline skrev:Algotezza skrev:Angelina skrev: Lilla Lotta kan du var själv din potta!
![]()
På tal om pottor..
Alla trådar glider alltid någongång ut i sidospår. Ord accosieras och man hamnar i andra ämnen. I det här fallet så blev det från vad FF har har gett till pottor. Folk gillar att accosiera har jag märkt. Kanske är det därför accosiations-tråden i lekstugan är så poppis![]()
Obs. Inget illa menat till dig Algo![]()
SKYLINE
LaHoratius skrev:Just det, jag la ner verksamheten eftersom intresset var så skralt. Men jag skriver på en bok om <ä>
Salve, förresten.
L
Algotezza skrev:Hur var det i Vadstena?
undrar Algotezza
Återgå till "Tankar och känslor"
Användare som besöker denna kategori: 6 och 0 gäster