Var håller ni hus, Minded, Max Kern, Avantgarde, Rekoj, osv.

Ventilera dina personliga funderingar om smått och stort.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 21 okt 2011 11:01

Det tog mig 2 minuter att sluta skratta harald, var får du allt ifrån?

50 miljoner Brahminska präster anser att du är den störste tänkaren i världen, då ser det verkligen illa ut i Indien.

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

Inläggav Harald Davidsson » 21 okt 2011 11:42

Zokrates skrev:Det tog mig 2 minuter att sluta skratta harald, var får du allt ifrån?

50 miljoner Brahminska präster anser att du är den störste tänkaren i världen, då ser det verkligen illa ut i Indien.

jag förstår, Zokrates, med ditt storhetsvansinne
tar det emit att tugga i sig sanningen,

men du har inget val,

vem tror du att du är?

jag pratar om verkligheten, jag pratar om regelbundna yantra-puja osv..
allt är till hundra procent dokumenterat,

vad har du att komma med,
du som pratar om att du ser flygande tefat osv.

jag har inte velat försvarat mig därför att jag behövde då dessa negativa spänningarna för min astrala kropp,
för att Hanuman-kroppen skulle kunna absorbera så mycket kritik som möjligt, även om den var felaktig,

men nu behövs det inte längre.
vad är det du skrattar åt, din anka

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 21 okt 2011 11:56

Dig harald, du är bara för sjuk för att inse det komiska. Storhetsvansinnet kan du ju försöka projicera
på mig, men det är ju du som påstår att du är bäst. :)

Du har som vanligt inget att komma med när det gäller tänkandet dock, du är primitiv och totalt okunnig,
du har inga egna lysande idéer och framför bara efterapningar om det finns minsta substans i något
du framför. Om du är bäst, så är resten av jordens befolkning helidioter med mindre intelligens än
den hos ett grodyngel, det säger ju nått om hur lite jag uppskattar ditt dyngdravel harald.

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

Inläggav Harald Davidsson » 21 okt 2011 12:11

Zokrates skrev:Dig harald, du är bara för sjuk för att inse det komiska. Storhetsvansinnet kan du ju försöka projicera
på mig, men det är ju du som påstår att du är bäst. :)

Du har som vanligt inget att komma med när det gäller tänkandet dock, du är primitiv och totalt okunnig,
du har inga egna lysande idéer och framför bara efterapningar om det finns minsta substans i något
du framför. Om du är bäst, så är resten av jordens befolkning helidioter med mindre intelligens än
den hos ett grodyngel, det säger ju nått om hur lite jag uppskattar ditt dyngdravel harald.

vad är det du skriver, din lilla anka,

du ensam pratar emot millioner Brahminer,
din paranoida psykopat. som Brahminerna kallar dig.

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

Inläggav Harald Davidsson » 21 okt 2011 12:20

Du är stor, Zokrates,

men bara en stor hycklare,
jag har upptäckt att allt du skriver bara är ett enda stort lögn-bråte,

du som inte ens kan skilja ett flygande moln
från ett flygande tefat

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 21 okt 2011 12:23

Harald, du har ju spårat ut helt, hur många brahminer kan du ha pratat med, 1 tippar jag,
hur många finns det, minst 50 miljoner, kanske det tredubbla, 150 miljoner.
Du har alltså inget perspektiv på något alls, så dig kan man ta med en klackspark.
Men du är en ordbajsare precis som nuddle, ni kanske till och med använder varandras nick?

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

Inläggav Harald Davidsson » 21 okt 2011 12:36

Zokrates skrev:Harald, du har ju spårat ut helt, hur många brahminer kan du ha pratat med, 1 tippar jag,
Du har alltså inget perspektiv på något alls, så dig kan man ta med en klackspark.
Men du är en ordbajsare precis som nuddle, ni kanske till och med använder varandras nick?

du är sjuk Zokrates, du behöver hjäp snarast, för de brahminska prästerna säger att du annars kommer att ta livet av dig för att du mår så dåligt i ditt paranoida storhetsvansinne,

jag skulle föreslå att du kontaktar Skogsälvan i ett pm
och rådfrågar henne hur du snabbt ska få adekvat hjälp.

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 21 okt 2011 12:40

Harald Davidsson skrev:
Zokrates skrev:Harald, du har ju spårat ut helt, hur många brahminer kan du ha pratat med, 1 tippar jag,

du är sjuk Zokrates, du behöver hjäp snarast, för de brahminska prästerna säger att du annars kommer att ta livet av dig för att du mår så dåligt i ditt paranoida storhetsvansinne,

Herrejistanes, du är ju helt väck harald, du känner inte mig och du vet inget alls om mina ideal,
att ta livet av sig är en dödssynd, lika fel som att mörda, hade du haft någonsomhelst insikt om
hur jag betraktar livet som något heligt i sig självt, så skulle du aldrig nedlåta dig till dylika sjuka
spekulationer, skäms på dig!

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

Inläggav Harald Davidsson » 21 okt 2011 12:52

Zokrates skrev:
Harald Davidsson skrev:

Herrejistanes, du är ju helt väck harald, du känner inte mig och du vet inget alls om mina ideal,
att ta livet av sig är en dödssynd, lika fel som att mörda, hade du haft någonsomhelst insikt om
hur jag betraktar livet som något heligt i sig självt, så skulle du aldrig nedlåta dig till dylika sjuka
spekulationer, skäms på dig!

du saknar helt sjukdomsinsikt, därför vädjar jag till  folk att hjälpa dig
att bli tvångsintagen omedelbart på psyket,
så du inte har ihjäl dig själv,

det du skriver om mig saknar helt rim och reson
bara en mycket psykiskt sjuk kan vräka ur sig sådana totalt förvrängda påståenden.
du förstår inte själv hur din paranoia håller dig klistrad till våldet som plötsligt kan riktas direkt emot dig själv.

jag är ju på sätt och vis din vän,
jag bara vill dig väl

Morningstar

Inläggav Morningstar » 21 okt 2011 14:07

---

Marko
Avstängd

Inläggav Marko » 21 okt 2011 14:59

Jag vet att jag är en gud, en gud som ingen förstår, för jag är så far away  er uppfattningsförmåga : )

fick mig att tänka på favorit scenen i Eagle vs shark där Jarrod gör slut med lilly för att han är så damn complex
Ibland känns det här forumet lite som den filmen : )

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto

Inläggav Skogsälvan » 21 okt 2011 18:50

Harald Davidsson skrev:

Det är fint att du bryr dig, Harald. Även om jag inte ser någon relevans i din oro här. Kan ju hända att du har rätt och jag fel. Självklart är Zokrates välkommen att prata med mig om dessa upplevelser om han vill, i synnerhet om de är till skada för honom eller hans omgivning. Jag har inte upplevt det så. Jag är betydligt mer bekymrad för dig Harald.
"Det är inte volten som skadar dig, utan amperen." (Kompis)

Användarvisningsbild
David H
Moderator

Inläggav David H » 21 okt 2011 20:18

Harald Davidsson skrev:
rekoj skrev:
Harald Davidsson skrev:Rekoj

du kollar det objektivt relativa med din subjektiva känsla, du står alltså med ena benet i dig själv, det är bra, och från den positionen, eller hur du vill.,, kom då med flera nya trådar, även om du retar dig lite på mig, så är det bara en objektiv relativ grej.

ja, jag retar mig på dig ibland, och tycker ofta du snackar goja, men du har också gjort starkt intryck på mig. finns nog mer som jag kan lära mig av dig..

kan du ge mig nåt exempel på min goja,
så det inte är din egen goja du kastar på mig,
för enligt de Brahminska prästerna är jag nummer 1 i världen
som tänkare.

Känns ibland som uppemot 99% av allt du skriver är goja. Men det behöver inte vara nån big deal. Jag tänker att man kan snacka till 99% goja och ändå vara nummer 1 tänkare i världen. Men att du skulle vara nr1 vet jag inte. Jag tror det inte, men utesluter inget heller. Känner inget behov av att försöka avgöra en sådan sak, jag försöker bara ta dig för vad du är, bemöta dig som jag bemöter andra.
Utifrån mina samlade intryck bedömer jag att du är en intressant och originell tänkare, i vissa avseenden imponerar du på mig, visar tecken på djupsinne......men jag upplever också att det finns flera andra intressanta och originella tänkare här på forumet.

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

Inläggav Harald Davidsson » 22 okt 2011 08:04

Zokrates, Du sade att i en trappuppgång i FITTJA stod det
20 muslimer att väntade på en östatshora som saknade giltigt pass.

De internationella muslimska ledare som får reda på detta
kommer säkert att göra en polisanmälan till Fittja polis-station

och kommer att anklaga dig för att ha skändat en viss grupp av människor
som är muslimer, du har förolämpat dem, krängt deras integritet, smutsat ner deras namn
svart målat muslimer som en grupp av människor som springer till horer
för att få sin lust tillftredfsställd,

du har också hetsat mot en religös folkgrupp och då de identifierat var du befinner dig
kommer du säkert att omgående sättas bakom galler i väntan på rättegång.

Polisen kommer att fråga dig ifall du har bevis för din skändning av dess muslimer,
ifall du personligen varit där och vet namnen på dess muslimer

och de kommer att fråga dig ifall du personligen fått uppgfifter direkt av denna som du påstår östatshora
att hon är hora och dessutom från öststaterna.

de kommer att fråga dig hur du vet att hon inte har giltigt pass, ifall du sett detta med egna ögon,

du är sjuk, Zokrates, din paranoia skapar kontinuerliga aggressiva spänningar inom dig som du måste få utlopp för
genom att angripa andra människor och anklaga dem falskligen för små fel de gjort som du blossar upp till stora misstag,
för att kunna överföra dina skuldkänslor över att du oavbrutet trampa sönder oskyldiga människor i din omgivning.

som alla andra psykopater kan du aldrig erkänna att du själv begår fel, för varje kvalificerad psykopat saknar förmåga att känna skuld över sina ogärningar. och de framstår alltid för världen som små charmtroll.

då du våldförde dig på som du sade din muslimska flickvän som väntade barn genom att skrytsamt berätta
att du hade gjort en ondskefull puja besvärjelse emot henne så hon hamnade på sjukhus är ett viktigt bevis för att du är en ond människa, för enligt hinduismen får den som utför ond besvärjelse puja aldrig någon ny födelse till jorden, för detta ansees extremt ondskefullt att i puja besvärja andra.

du lägger dig alltid i min diskussoner med andra speciellt med Nuddle utan att vara tilltalad med dina idiotiska lögner och falska påståenden om mig

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

Inläggav Harald Davidsson » 22 okt 2011 08:20

rekoj skrev:
Harald Davidsson skrev:
rekoj skrev:
Harald Davidsson skrev:Rekoj

du kollar det objektivt relativa med din subjektiva känsla, du står alltså med ena benet i dig själv, det är bra, och från den positionen, eller hur du vill.,, kom då med flera nya trådar, även om du retar dig lite på mig, så är det bara en objektiv relativ grej.

ja, jag retar mig på dig ibland, och tycker ofta du snackar goja, men du har också gjort starkt intryck på mig. finns nog mer som jag kan lära mig av dig..

kan du ge mig nåt exempel på min goja,
så det inte är din egen goja du kastar på mig,
för enligt de Brahminska prästerna är jag nummer 1 i världen
som tänkare.

Känns ibland som uppemot 99% av allt du skriver är goja. Men det behöver inte vara nån big deal. Jag tänker att man kan snacka till 99% goja och ändå vara nummer 1 tänkare i världen. Men att du skulle vara nr1 vet jag inte. Jag tror det inte, men utesluter inget heller. Känner inget behov av att försöka avgöra en sådan sak, jag försöker bara ta dig för vad du är, bemöta dig som jag bemöter andra.
Utifrån mina samlade intryck bedömer jag att du är en intressant och originell tänkare, i vissa avseenden imponerar du på mig, visar tecken på djupsinne......men jag upplever också att det finns flera andra intressanta och originella tänkare här på forumet.

du är inte utvald av mina texter,
därför förkastar mina texter dig och ditt tänkande
vad kan jag göra, för detta är bortom min kontroll,

jag får naturligtvis nytt medvetande om vilka som mina texter är riktade till,
får mera kött och substans på den grupp av människor som tillhör mitt folk
och mina vänner

Återgå till "Tankar och känslor"