Mitt inre i sin avskärmade upplevelse är förstås väldigt ful att känna på (robot osv), i identitetskrisen, jag har också en annan estetisk smak som tycker tvärtom det lilla av sexualitet som jag fortfarande döljer/känner.
Men det är just pga min låga tillit. Som jag sa så hatar jag Oxearketypen eftersom jag känner mig kränkt av att bli "markerad" i min låga nivå eller traumatiserade födelse eftersom Oxebilden är primtiv. När jag helt skalar av bilder jag kan se det som något vackert men det är fortfarande meningslöst och är istället något helt världsfrånvänd glaumoriserad idealism -säger det seriöst. Ältar ju detta jämt börjar känna igen vad jag håller på med.
Det är i polariserat i en konflikt där jag attackerar mina delar av mig själv och kommer med förolämpningar. Alltså, den största delen av mitt liv har handlar om självhat och ständig djupt grubblande inre kritik, ett slags försök till effektslående.
Men man är ju faktiskt sjuk och då menar jag ungefär som att en kropp är svag. Om man blivit förgiftad med mediciner, det går djupare eftersom vi är andliga/flytande.
Har ibland men sällan fått in lite andra visioner ungefär som om TVn plötsligt fick in en annan kanal... en förståelse liksom, en "holistisk bild" för hur saker bortom död känns, i verkligheten.. Min måne är jag lite extra kär i, eller nej allting.. Det är också lite traumatisk, man känner sig lite pinsam -att ha våldtagit även framtiden. Man är aldrig riktigt fri känns det som. Det är när jag transcenderat genom Saturnus-Neptunus som jag kan få en helt annan verklighetsbild, en levande rymd/historia, där det påtagliga (Oxen) känns som något jag vill identifera mig med -inom filosofisk natur (Jupiter) -kanske är det därför jag levt i detta besatta sökande, för att skapa en "kropp" -jag överlever ju allt liksom som jag sagt. Tidigare var det jag nu lever liksom mitt tonårsideal att ha en drift inför.. en romantisk bild om något jättedjupt i den konfrontrerande självständiga intellektualismen.. Jag VISSTE inget annat.
Hur ska jag sluta känna hat (som jag klär in i andra ord javisst, även personligen)?
Jag har ju inte växt upp än. Då sitter man inte på filsofiforum, ärligt talat så har jag ju MYCKET svårt att slita mig ifrån det PRIMIVA som är detta.
Funderar nu väldigt starkt på självmord, tablettförgiftning. Känns inte som om jag kan bryta mig loss materiellt-kulturell själv, Johannes (sailaways) är fan den enda som helhjärtat och seriöst tar sånt här på allvar, han är ju själv utomlands nu, vi har ganska lika behov, men jag är mycket mer personlig och det handlar mer om min inre känslovärld och jag gör individuella bedömningar till kontexter, alltså "inom" distansautismen..
Borde jag vara arg på er, t.ex. Jimmy som jag fan studerat ett bra tag.. som fortsätter med sitt lilla passivitetsdrama/liv..? Jag känner bara att, och jag kan inte kompromissa med det för då är resultatet en sådan här tillvaro och man måste faktiskt hitta sitt ideal igen.. nej men, det är antingen eller, jag kan inte fortsätta röra mig med människor där det inte utvecklas. Jag vet inte, var ska jag söka vänner om jag väljer att leva -jag är ju en helt ärligt "överlevnadsmissbrukare" -och ja, det slår tillbaka på mig själv. Idealistiskt svek. Om jag bryr mig om mig själv, tar hand om mig, då kanske jag helt byter ut och förnyar min känslogrund av värderingar/idealistiska principer... alltså "slutar bry mig om" andra, på samma sätt som förr, då jag inte haft några gränser -i en identitetskris.
Var alltid så förälskad i den där ISOLERADE bilden (jaget) av världssjälen, min egen reflektionsbild på kärleken som i en jävla saffarieupplelvelse -det är ytterst mycket Oxen/primtivt. Fortfarande sinnesjukt, en djupare aspekt av identitetskrisen -dvs. frånvaro av ideal, eller en konfrontation om. Mycket kristallieringar av strukturer som enda mening.
http://www.youtube.com/watch?v=rXH3wQRR ... re=related