Idag är jag inte lika bra som i går
Moderator: Moderatorgruppen
Re: Idag är jag inte lika bra som i går
När du säger att de där onda dog - menar du då en fysisk död?
- Harald Davidsson
lynx skrev:När du säger att de där onda dog - menar du då en fysisk död?
det är klart de dör fysiskt, men om ingen anmäler detta till polsen, hur ska polisen kunna göra undersökning, och jag har inga bevis, så allt är liksom en dröm, precis samma slags dröm som Vishnu drömmer på naga sesa och som kallas för yogic sleep, alltså hela världen dröms fram av Vishnu, men detta vill jag inte att du ska försöka förstå, för det blir bara intellektuellt utan substans, förra natten 23 00 gjorde de fyra pujas med anaconda bara 100 till 200 meter från där jag står med bilen, alla dog, detta är effkten med evil mantra, ifall de sänder evil mantra emot någon specifik människa så händer det ofta att deras mantra spänning returneras och då dör de på nån sekund, för de använder inte bara deras egen spänning men också anacondaskraft,
faktiskt så går spänningen in i kroppen på vänster eller höger sida,
beroende på vilken sida de vill försöka blockera, och ormen har inga ben, så den spänning de använder från anacondan går ner i tårna
och då gäller det att få ut denna späning från fötterna tillbaka ut ur kroppen, annars får man gå med denna spänning i kroppen hela dagen ifall inte Visnu tar ut den, och detta är plågsamt.
de använder elektrisk brännare, så den döda kroppen blir aska på nån sekund, sedan tar de askan i plastpåsar och strör ut den på ett tempel.
detta de begår är alltså självmord, för deras egen spänning dödar dem,
precis som i Annas fall
----------
- Harald Davidsson
Husmor skrev:Hej Harald!
Blir orolig för din psykiska hälsa när jag hör om din inre värld. Ta hand om dig!
tack för din omtanke,
men Kaliana Sundarem, den vita brahminska chefprästen på Abirami Temple i Dindigul säger att Harald är som tio länders arme,
men varje attack från Nambottries gör mig bara starkare och starkare,
lidandet är jag indifferent till,
men det känns hemskt att Anna hoppade ner framför ett tåg,
hon måste ha blivit helt lemmlästad,
delar av kroppen spridd flera hundra meter bort,
men anna var då redan ute ur sin kropp
genom sin andesjäl
jag är ledsen,
- Harald Davidsson
idag är jag i Madurai, jag känner mig en aning trött, de gjorde en anaconda-puja klockan 2200
men de var inte mer än 14 Nambottries, Visnu gick ner i muladara, han vill jag skulle smälta denna puja ner i kroppen, det är jobbigt, för detta är inga vanliga affekter, men en anacondas kraft plus 14 black magic prästers kraft, men jag lät denna spänning sjunka ner i vänstra sidan, jag beklaga mig en aning över detta för Vishnu, men jag förstod att han ville test min kropp vad som händer, jag får dessutom denna kraften som jag smälter som en extra kraft tll min egen,
jag ska kolla om de har augustinummret av Rolling Stones,
jag gillar att läsa om moder musik,
men de var inte mer än 14 Nambottries, Visnu gick ner i muladara, han vill jag skulle smälta denna puja ner i kroppen, det är jobbigt, för detta är inga vanliga affekter, men en anacondas kraft plus 14 black magic prästers kraft, men jag lät denna spänning sjunka ner i vänstra sidan, jag beklaga mig en aning över detta för Vishnu, men jag förstod att han ville test min kropp vad som händer, jag får dessutom denna kraften som jag smälter som en extra kraft tll min egen,
jag ska kolla om de har augustinummret av Rolling Stones,
jag gillar att läsa om moder musik,
- Harald Davidsson
husmor
var nånstans är du husmor?
i en skolbespisninge eller..
ifall du verkligen vore Anna Saras moder skulle du
inte ha oroat dig för mig, en helt främmande människa som du aldrig träffat, men oroat dig lite mera kanske för Annas situation och aldrig ha låtit Anna komma på nåt mentalt sjukhus,
aldrig gett Anna en chans att ta livet av sig,
och du skulle ha framträtt här på ff. med ditt riktiga namn och bostadsplats och du skulle gett oss alla ett telefonnummer som vi kunde ringa för att trösta dig i din sorg,
Anna lever, det är helt klart,
och det du skrev att Anna genomborrades är inte sant, hon hade taggarna utåt,
hon var verkligen ingen trevlig och öppen människa som kunde bli penetrerad.
och hur kan nån identifieras ifall vederbörande kastar sig framför tunnelbanetåget,
då kroppsdelar kanske far iväg hundratals meter.
människor som inte vågar uppträda under sitt eget namn,
men använder ett nick-namn,,vi kan inte ge sådana människor nån riktig respekt, för
grunden för vårt liv i samhället är att våga vara sig själv,
att gömma sig bakom ett nicknamn visar bara på cheating-syndromet
var nånstans är du husmor?
i en skolbespisninge eller..
ifall du verkligen vore Anna Saras moder skulle du
inte ha oroat dig för mig, en helt främmande människa som du aldrig träffat, men oroat dig lite mera kanske för Annas situation och aldrig ha låtit Anna komma på nåt mentalt sjukhus,
aldrig gett Anna en chans att ta livet av sig,
och du skulle ha framträtt här på ff. med ditt riktiga namn och bostadsplats och du skulle gett oss alla ett telefonnummer som vi kunde ringa för att trösta dig i din sorg,
Anna lever, det är helt klart,
och det du skrev att Anna genomborrades är inte sant, hon hade taggarna utåt,
hon var verkligen ingen trevlig och öppen människa som kunde bli penetrerad.
och hur kan nån identifieras ifall vederbörande kastar sig framför tunnelbanetåget,
då kroppsdelar kanske far iväg hundratals meter.
människor som inte vågar uppträda under sitt eget namn,
men använder ett nick-namn,,vi kan inte ge sådana människor nån riktig respekt, för
grunden för vårt liv i samhället är att våga vara sig själv,
att gömma sig bakom ett nicknamn visar bara på cheating-syndromet
- Harald Davidsson
varför försvann sailaway plötsligt samtidigt då de började fabulera om Annas död, jag upplever sailor som en renhårig typ som aldrig skulle kunna köpas, men däremot tror jag att han hotades försvinna från forumet, Markos uppfattning att han inte fick nån respons, alltså sailor tror jag är båg, och var är Marko nu,
och marksa som alltid dyker upp då de börjar kasta knivar emot mig-
Harald Davidsson skrev:varför försvann sailaway plötsligt samtidigt då de började fabulera om Annas död, jag upplever sailor som en renhårig typ som aldrig skulle kunna köpas, men däremot tror jag att han hotades försvinna från forumet, Markos uppfattning att han inte fick nån respons, alltså sailor tror jag är båg, och var är Marko nu,
Bah, de höll inte måttet, förstår inte varför du saknar dem alls, i all välmening kan man intala sig att de har
något viktigare för sig, alternativt att de inte har något att komma med men vad gäller marko så är det ju
sommar och semestertider och lite ledighet om så från forumet kan ju aldrig vara fel?
Sailaways bytte nick till morningstar och raderade 99% av sina inlägg, bland dem det han skrev veckan innan
Anna försvann till henne, om hur han önskade rövknulla henne, det finns ju en PM funktion för sådana mess.
- Harald Davidsson
Anna försvann till henne, skriver du,
och jag förstår detta som att Anna lever,
och varför sailor tog nytt nickenamn morningstar,
och varför skogis samtidigt nästan då tog nytt nickenamn lynx..
de byter identitet som folk byter skjortor,
jag är en ultrareaktionär typ
jag är alltid mig själv i alla väder,
bekräfta snälla du mera klart ifall Anna lever.
jag vet att du är modig
och jag förstår detta som att Anna lever,
och varför sailor tog nytt nickenamn morningstar,
och varför skogis samtidigt nästan då tog nytt nickenamn lynx..
de byter identitet som folk byter skjortor,
jag är en ultrareaktionär typ
jag är alltid mig själv i alla väder,
bekräfta snälla du mera klart ifall Anna lever.
jag vet att du är modig
- Harald Davidsson
jag har varit ur form en tid, jag har då skrivit dåligt utan att lida av det,
för att lite längre fram i tiden kunna skriva bättre, slippa min egen kritik
och kunna skriva fritt och spontant.
för att lite längre fram i tiden kunna skriva bättre, slippa min egen kritik
och kunna skriva fritt och spontant.
Vill du fråga mig något så frågar du mig direkt, Harald. Om du undrar så har jag inte haft kontakt med vare sig sailaways eller Anna Sara utanför forumet. Däremot önskar jag att du inte skriver illa om Anna Sara och inte sailaways heller då han inte är här. Jag hoppas att sailaways kan klara sig genom detta. Vi ska inte stjälpa varann.
HaralD.. Du kan inget annat än vara du så krångla inte, troligtvis beror ditt låga nuläge på något du nyligen levt eller ätit ok..
..~
Den, som jämt är på topp är inte sann.. Då någon vågar tillåta sig omringa både det lilla livet och den stora konsten inrymmer även dennes själ det abdikerande allvaret och även munterhetens allvar Ja- vet att inte bara i mig borgar din sanna karaktär för en verklig och fin människa ~ Tack HaralD, fler än jag är verkligt glada för att du finns´
..~
lynx.. som helt utan fast mark under sandalerna Bör, du faktiskt hålla käften någon dag ok..! Vidare önskar jag att du ej mer kliver av stapeln då din 'humor' syftar till ständiga påhopp Ja, ett successivt utträde vore på sin plats eller (om du av dig själv mäktar) jag menar nu mot din egen förmåga kamma till dig duktigt och anpassa din tunga tunga till att Aldrig mer skifta beröringspunkter gällande ödmjuka medlemmar Ty, intrycket av dig är likt en kniv som skär igenom alla hinder vilket är vad absolut ingen önskar ska bestå Och, det kan endast du förändra- Tänk..!
..~
Bistra sanningen: säg inget negativt så förblir illusionen din vän.
Återgå till "Tankar och känslor"