Vad gör er ledsna och/eller arga
Moderator: Moderatorgruppen
-
suchanother
- Avstängd
Något svårt att försöka hjälpa då hela ditt agerande tycks vara att bibehålla en fantasivärld. Sen är du inte mottaglig för några realistiska argument utan du vill nog helst knarka. Så blir det nog och om tio år är du ett fullständigt vrak och blir permanent inlåst. Där sitter du tandlös i en gungstol och lallar för dej själv och utskriker obegripliga läten som är som hämtade från värsta skräckisen.
suchanother skrev:Något svårt att försöka hjälpa då hela ditt agerande tycks vara att bibehålla en fantasivärld. Sen är du inte mottaglig för några realistiska argument utan du vill nog helst knarka. Så blir det nog och om tio år är du ett fullständigt vrak och blir permanent inlåst. Där sitter du tandlös i en gungstol och lallar för dej själv och utskriker obegripliga läten som är som hämtade från värsta skräckisen.
Så nu fick jag som jag ville. Jag fick dig ful. Vi kan börja ta det på allvar..
Vad är det för fel på "droger"...?
T.ex. är det "artificiellt".. därför något "vackert".. något "exotiskt"... det är "det andra".... men då ser vi att MYCKET är det..
Hur som helst. Är inte droger bättre än de "opioder" som finns i vete och mjölk t.ex.. när mänskligheten inte distanserat sig till det utan har en romantisk bild av det?
Hur skapar vi GRÄNSER?!
Mänskligheten är så ful. Men gå på mig, och låtsas att det ELIMINERAR LOGIKEN på något sätt -när det skjuts bort som "min projektion"....
T.ex. är det "artificiellt".. därför något "vackert".. något "exotiskt"... det är "det andra".... men då ser vi att MYCKET är det..
Hur som helst. Är inte droger bättre än de "opioder" som finns i vete och mjölk t.ex.. när mänskligheten inte distanserat sig till det utan har en romantisk bild av det?
Hur skapar vi GRÄNSER?!
Mänskligheten är så ful. Men gå på mig, och låtsas att det ELIMINERAR LOGIKEN på något sätt -när det skjuts bort som "min projektion"....
-
suchanother
- Avstängd
suchanother skrev:Jag tycker du gör dej till rätt mycket och vill spela dramaqueen. Är inte imponerad av ditt pladder. Om du vill vara konstnär vad hindrar dej? Är du osäker om du duger? Men testa. Du har gjort FF till nån slags testarena, men någon gång måste ut i verkligheten, varför inte direkt?
Jag är tvångsintagen på psyket.
Vad är konst egentligen? Vad är det för term?
Konstnär -jaha, vad är jag, en hemafrodit?
Leker jag, vad är jag då? Leker jag inte, vad är jag då?
Det funkar inte att smita för att fly ifrån sin svaghet/självbild, tycker jag. Jag leker inte. "Testar mig fram" kanske jag gör..
Jag är allt det mänskligheten är. Jag "är" mänskligheten. Vad är sex? Man kan inte hålla balansen in i det sista, allt måste dö, även begreppen och bildspelen. Vem är närvarande? Jag sitter i ett martyrskap, och vill dra mig ur men jag gör inte det för jag är lojal.
Jag sitter för fan inte och vill "skapa konst".
Det funkar inte att smita för att fly ifrån sin svaghet/självbild, tycker jag. Jag leker inte. "Testar mig fram" kanske jag gör..
Jag är allt det mänskligheten är. Jag "är" mänskligheten. Vad är sex? Man kan inte hålla balansen in i det sista, allt måste dö, även begreppen och bildspelen. Vem är närvarande? Jag sitter i ett martyrskap, och vill dra mig ur men jag gör inte det för jag är lojal.
Jag sitter för fan inte och vill "skapa konst".
-
suchanother
- Avstängd
Återgå till "Tankar och känslor"