klorofyll skrev:Tänk om allt var på bästa sätt, om man bara kunde fokusera på framtiden, eller alternativt försjunka i sig själv på obestämd tid?
Sovdags, såg just att entrén till polishuset i Helsingborg har sprängts, enligt SR Ekot.
Moderator: Moderatorgruppen
klorofyll skrev:Tänk om allt var på bästa sätt, om man bara kunde fokusera på framtiden, eller alternativt försjunka i sig själv på obestämd tid?
Ranchi skrev:"Ordet rasist är starkare en kärnvapen"
klorofyll skrev:Ranchi skrev:"Ordet rasist är starkare en kärnvapen"
Jag tycker dock att extrema ord ofta är tomma, vad skulle hända ifall nazister började kalla sig för smurfar?
lynx skrev:Vem skulle ha invändningar mot den här handlingen? https://www.expressen.se/kvp/kronikorer ... ch-tobias/
lynx skrev:Har du gjort något vardagshjälte-aktigt ( behöver inte vara så storslaget)? Har någon gjort det för dig? Berätta gärna.
klorofyll skrev:lynx skrev:Har du gjort något vardagshjälte-aktigt ( behöver inte vara så storslaget)? Har någon gjort det för dig? Berätta gärna.
Jag är glad så länge jag vågar vara någon alls. Det är svårt att svara på. Men jag tror att de bästa handlingarna sällan betalas. Dvs du gör något bra men får inte se resultatet. Lite som att Moses inte fick se det heliga landet.
Återgå till "Tankar och känslor"
Användare som besöker denna kategori: 29 och 0 gäster