Hitlers STÖRSTA brott mot mänskligheten...
Moderator: Moderatorgruppen
- Avantgardet
Hitlers STÖRSTA brott mot mänskligheten...
Jag känner hur jag kokar inombords! Jag är fullständigt rasande! Hur kunde han! Denne spelevink till massmördare! Denne pajas! Han har för all framtid belagt ett ansiktshårsmode med est-etiskt förbud. Vad fan hade mustachen med judeutrotningen att göra?
- Avantgardet
Men du måste medge att han är rätt avantgard. Där kan man verkligen tala om att våga vara ful.
Och vem vet, det kanske ligger en inneboende ondska i den fyrkantiga mustaschen? Chaplin var väl heller ingen ängel.
Egentligen ville Hitler ha svastikan som mustasch, men det gick inte att få till det snyggt.
Och vem vet, det kanske ligger en inneboende ondska i den fyrkantiga mustaschen? Chaplin var väl heller ingen ängel.
Egentligen ville Hitler ha svastikan som mustasch, men det gick inte att få till det snyggt.
- Avantgardet
- Avantgardet
- Avantgardet
Jaha, så det var inte bara mustaschen, utan en fullfjädrad nazi-makeover du var ute efter. Men, om du ändå inte vågar ta hitlersteget fullt ut, varför klaga på hans signatur? Eller fanns det en underliggande mening som egentligen inte hade med Hitler alls att göra?
Du kanske bara vill ändra stil, och tänkte, vem är cool, vem vill jag vara? Jo, Hitler!
Du kan alltid gå på emostilen, lite mjukishitler sådär.
Du kanske bara vill ändra stil, och tänkte, vem är cool, vem vill jag vara? Jo, Hitler!
Du kan alltid gå på emostilen, lite mjukishitler sådär.
- Avantgardet
Aj, vad du går hårt åt mig!
Det kom sig som så att jag uppmärksammade Hitlers mustach idag och fann att den var osyldigt dömd till skamvrån, vilket är synd. Ja, hela hitlerkonceptet drabbas ju av samma kritik. Jag hade velat se en hitlertrend, gärna på skolgårdarna, bland dagisbarn och annat småfolk. Man kan ju ha temaveckor. Varför inte en Dahmervecka? Eller Rasputin (han var ju åtminstone harmlös)?
Det kom sig som så att jag uppmärksammade Hitlers mustach idag och fann att den var osyldigt dömd till skamvrån, vilket är synd. Ja, hela hitlerkonceptet drabbas ju av samma kritik. Jag hade velat se en hitlertrend, gärna på skolgårdarna, bland dagisbarn och annat småfolk. Man kan ju ha temaveckor. Varför inte en Dahmervecka? Eller Rasputin (han var ju åtminstone harmlös)?
- Avantgardet
- Avantgardet
Återgå till "Tankar och känslor"