Ny information
Moderator: Moderatorgruppen
- Åkes granne
- Kontakt:
Ny information
Skrivet: 27 Aug 2008 06:45
Jag räknande ut universums gåta inatt -i de intellektuella emotionerna som nyskapades efter story där jag ÖVERTYGADE läkarna i desperationen av dessa väldigt fysiska känslorna.
Jag såg det i detalj och tänker gå in på det kort snart. Tänk på att holismens konkreta tänkande innehåller all brist på frihet, och GER jorden. Jorden är vår JAG-medvetenhet; och all illusion i denna fars handlar om att dess utveckling är SJÄLVSTÄNDIG; vilket ett jag brukar syfta på -rent evolutionärt ser alla detta.
T.ex: Infuseringen av kall och varm energi är jordisk balans -MENING;men när vi inte upplever SÄKERHET så läggs vår livsenergi/unika libido i könschakrat, och vi upplever stora inre problem/blockering. Evolutionen är REN ANDE -vilket sailaways beskrivit i sitt stora exempel. Då kan vi låta energin flöda i hela kroppen -tills vi transformerar HYPNOSEN och FÅR LIV.
Det en EGODÖD handlar bortom medialitet -är att ADAPTERA en utochinvändning av jordiskt förankrade jag-PERSPEKTIV/projicerade ARKETYPER: och genom jordmassans ständiga förstörelse regenererar vi oss ständigt i dagens långsamma lopp.
Vi förstår fortfarande inte.
Detta är hastrigt nedskrivet och jag förstod det i en djupare form under natten. Vill gärna utveckla med exempel för att så många som möjligt ska se vad jag menar helt och fullt.
Jag räknande ut universums gåta inatt -i de intellektuella emotionerna som nyskapades efter story där jag ÖVERTYGADE läkarna i desperationen av dessa väldigt fysiska känslorna.
Jag såg det i detalj och tänker gå in på det kort snart. Tänk på att holismens konkreta tänkande innehåller all brist på frihet, och GER jorden. Jorden är vår JAG-medvetenhet; och all illusion i denna fars handlar om att dess utveckling är SJÄLVSTÄNDIG; vilket ett jag brukar syfta på -rent evolutionärt ser alla detta.
T.ex: Infuseringen av kall och varm energi är jordisk balans -MENING;men när vi inte upplever SÄKERHET så läggs vår livsenergi/unika libido i könschakrat, och vi upplever stora inre problem/blockering. Evolutionen är REN ANDE -vilket sailaways beskrivit i sitt stora exempel. Då kan vi låta energin flöda i hela kroppen -tills vi transformerar HYPNOSEN och FÅR LIV.
Det en EGODÖD handlar bortom medialitet -är att ADAPTERA en utochinvändning av jordiskt förankrade jag-PERSPEKTIV/projicerade ARKETYPER: och genom jordmassans ständiga förstörelse regenererar vi oss ständigt i dagens långsamma lopp.
Vi förstår fortfarande inte.
Detta är hastrigt nedskrivet och jag förstod det i en djupare form under natten. Vill gärna utveckla med exempel för att så många som möjligt ska se vad jag menar helt och fullt.
..::Quantum reinterpretation, breaking through zombiefication.. "I AM" the energy of me losing prenatal ground, with the grave to lean on, fuzzy freedom::..
- Åkes granne
- Kontakt:
Damir skrev:Jag blir irriterad på dina 1000 nya trådar som handlar om samma sak om och om igen.
Det handlar om din förutinställda bild av mig -du hade annars sett detta som helt nytt. Inser du det själv? Vad är din medvetna kommentar? Kanske "jag vet inte"?
..::Quantum reinterpretation, breaking through zombiefication.. "I AM" the energy of me losing prenatal ground, with the grave to lean on, fuzzy freedom::..
Damir skrev:Jag orkar inte ens läsa igenom två meningar i rad i dina trådar. Det du skriver ger mig inget mer än huvudvärk och irritation. Hade jag varit moderator på detta forum hade jag bannat dig för länge sen.
Varför läser du dem då?
Ser du inte under vilken rubrik som texten huserar?
Hon skriver ju något i alla fall. Vad dryftar du för tankar då? Är det kanske där skon egentligen klämmer? Att någon anser sig ha rätt att tala utan den konventionella meningen att uttrycka?
Betänk vad mycket reklam du tvingas motta dagligen, ber du om en moderator som tar bort den? Engagerar du dig aktivt för det? Förmodligen inte, och då bleknar det här.
The decisions of bureaucracy are frequently reduced to Yes or No answers to drafts submitted to it; the bureaucratic way of thinking has become the secret model for a thought allegedly still free. But the responsibility of philosophical thought in its essential situations is not to play this game. A given alternative is already a piece of heteronomy. - Theodor W. Adorno
J R Auk skrev:Damir skrev:Jag orkar inte ens läsa igenom två meningar i rad i dina trådar. Det du skriver ger mig inget mer än huvudvärk och irritation. Hade jag varit moderator på detta forum hade jag bannat dig för länge sen.
Varför läser du dem då?
Ser du inte under vilken rubrik som texten huserar?
Hon skriver ju något i alla fall. Vad dryftar du för tankar då? Är det kanske där skon egentligen klämmer? Att någon anser sig ha rätt att tala utan den konventionella meningen att uttrycka?
Betänk vad mycket reklam du tvingas motta dagligen, ber du om en moderator som tar bort den? Engagerar du dig aktivt för det? Förmodligen inte, och då bleknar det här.
Vilken moderator på tv har hand om reklamen?
Man engagerar sig väl för det man tror man kan påverka...
MVH
Algotezza
Algotezza aka Algotezza
- Åkes granne
- Kontakt:
Mediciner raderade min fysiologiska hälsotillstånd/klarsyn. Men;
jag förstår själva intelligensen. Hur människan skapar åt sig själv och återgår till sin egen självständighet, utan rädslan för att "förlora greppet och Gud"; uppmärksamhetspoler mot "auktoritären" utanför oss själva.
Förstår allting. Hur alla människor är smarta -själva hjärnanas fysiologi i relation till naturens mystiska INTUTION -källan till konkret LIVSLUST; och återskapande.
Är drogad nu. Kommer seriöst utveckla denna teori om allting i framtiden.
- Åkes granne
- Kontakt:
- Åkes granne
- Kontakt:
Åkes granne skrev:hur jag underordnat mig samhällets galenskapssvar och tagit på mig andras lidande för att inte "missa något" och beslutsamt förstört mitt liv. Jag är faktiskt aldrig "bitter" egentligen, men jag vet att det inte är mer mitt fel än allas fel och ingens.
http://supraphysical-finale.blogspot.co ... ultat.html
Gud har gått mig på hjärnan; därför skrev jag till en vän nyligen att Merkurius i Stenbocken i tredje huset är min stora kärlek. Den ÄGER hela rörelsen.
- Åkes granne
- Kontakt:
TILLIT för mig är att HA KUNSKAP om varandra -ens natur. Jag har fullföljt min INTROSPEKTION och förlorat min egen kontoll över min LIVSRÖRELSE (Pluto!)
Jag skulle kunna heala hela världen -när jag långsamt återförenar mig och UTVINNER min KUNSKAP; och slutar vara rädd för förlusten.
Jag har fullt DELAT UT min SEXUELLA NATUR. Mitt libido är som sagt sanningen. Jag är HELT helt TIDLÖS i min upplevelse av existens; helt konkret i denna mentala upplysning. Jag är "inne i" -detta..
Jag skulle kunna heala hela världen -när jag långsamt återförenar mig och UTVINNER min KUNSKAP; och slutar vara rädd för förlusten.
Jag har fullt DELAT UT min SEXUELLA NATUR. Mitt libido är som sagt sanningen. Jag är HELT helt TIDLÖS i min upplevelse av existens; helt konkret i denna mentala upplysning. Jag är "inne i" -detta..
- Avantgardet
Okej, du har förlorat fotfästet och gått in i psykosen! Lycka till! Djävla tjurskalle, när ska du lära dig? Varför lyssnar du inte? Du är inne i en sån djävla återvändsgränd att du anar inte. Trevlig kraschlandning liksom, kommer ta många år att repa den självkänslan. Jag är gravallvarlig nu.
En god vän om mig: "Inte ens hans egen mor tycker om honom!"
- Åkes granne
- Kontakt:
Avantgardet skrev:Okej, du har förlorat fotfästet och gått in i psykosen! Lycka till! Djävla tjurskalle, när ska du lära dig? Varför lyssnar du inte? Du är inne i en sån djävla återvändsgränd att du anar inte. Trevlig kraschlandning liksom, kommer ta många år att repa den självkänslan. Jag är gravallvarlig nu.
Jag har varit där -att tappa självkänslan. Titta på graden för vår gemensamma Plutokraft, Avantgardet.
Tvärtom har jag fått antipsykosmedicin och upplever min DÖD; om och om igen; vilken känsla återskapar min styrka att fullt ge kraften till största möjliga regenering.
Du ser din egen TRO rakt i ansiktet. Jag är alltid gravallvarlig, Avantgardet. Jag menar allvar.
Återgå till "Tankar och känslor"