Spannmålsprodukter isolerar tarmarna från att ta upp näring och det leder till kärleksbehov.
Seriöst, det blockerar ca 90% av näringsupptaget....
Opioida peptider i veteprodukter
En enda proteinmolekyl från vete-gluten innehåller inte mindre än 15 upplagor av en viss opioid peptid (10) och en del mycket kraftfulla opioider. (11) Några av dessa är 100 gånger starkare än en morfin-molekyl. (12)
De opioida peptiderna i vete är:
Glycine-Tyrosine-Tyrosine-Proline (11)
Tyrosine-Glycine-Glycine-Tryptophane (11)
Tyrosine-Proline-Isoleucine-Serine-Leucine (11)
Tyrosine-Glycine-Glycine-Tryptophane-Leucine (13) ,which is the most powerful one.
Tyrosine-Glycine-Glycine- is also the sequence of the first three amino acids in endorphins ; opioid peptides produced by the body, influencing the same receptors in the brain.
Opiodia peptider i mjölk
Vid sidan om en icke-opioid peptid som stimulerar aptiten (3), innehåller mjölk en rad opioida peptider gömda i mjölkproteiner som casein, lactalbumin, beta-lactaglobulin och lactoferrin.
De opioida peptiderna i mjölk är: beta-casomorphin (4), alpha-casein-exorphin, casoxin, beta-casorphin, alpha-lactorphin, beta-lactorphin och lactaferroxin. (5)
Ni har aldrig känt renheten i att vara befriad från detta system. Jag känner fortfarande AVSKY inför er som inte tar ansvar. Jag VET att typ rått vilt kött är det hälsosammaste man kan äta. Jag har fått en högre MEDVETENHET (intelligens om etik/kärlek/er) genom att ta mig själv på allvar.. men kanm inte kommunicera det, eftersom jag ligger kvar med identifikation i de gamla systemen, av hänsyn för att jag inte ska "flyga bort"...
Det jag menar är att man INVADERAS AV SYNKRONICITET när man börjar med detta....
Jag bara försöker ta er på allvar, nu, det är därför jag sabbar mig själv..
T ex.. denna skitmat gör att jag man ökar fettlagringen på buken.. vilket är extremt okvinnligt.. Jag planerar att gå ner i vikt pga en självisk längtan efter att uppleva min kropp där min midja är smalare
än andras, eftersom den ursprungligt är väldigt markerad. Jag lever alltså i ELITISM och får det tillbaka på mig.. Samtifigt har andra saker jag alltid velat ha, där jag i min ascociala störning + kärlekslängtan, bisexuell naivitet/djup... skenbart förändrats. Det finns saker som jag t ex inte ERKÄNNER eller ser.. Jag menar, det är kanske rent evolutionärt.. bortom förälsklelsen till den intima "ofrivlliga" relationen till än själv.. Jag har t ex ganska små bröst, men utmejslar ideal om att jag tycker det är mindre vackert med klassiskt stora bröst. Jag ser ner på tjejer med mutationer som t ex pojkmidja
som glaumoriserar det.. Tror mycket av detta har med min relation till min pryda och narcissistiska mamma att göra.. tror jag tog in hennes skönhet och hennes relation till sig själv och sina brister, vilket har klyvt mig. Måne (mamma) i Oxen..
Samtidigt som jag t.o.m kan förälska mig i homosexuella tjejer pga vad de bär på..
Ibland skulle jag vilja ha en dödlig könssjukdom bara för att förstå mina känslor och mina hiearkier, eftersom jag är obalanserat älskad och hatad av alla...
Jag förnekar min längtan efter FLOCKEN. Efter det gemensamma idealet.. eftersom jag är för smart, min smarthet är mitt lidande, mitt unika svar på mina tonårsproblem.. Jag har ALLTID stått utanför; men det är bara en OMFORMULERING; en TAKTIK. Jag vill ha tillbaka allt.
Jag älskar både kommunism och det liberala. Det är samma kärlek. Det är samma jävla kärlek.
Relationen till sina egna känslomässiga och fysiska/mentala ägodelar.. det måste vi konfrontera, jag gör det på själsliga nivåer.. men tappar nästan fotfästet... Jag vill lösa upp mig totalt, eg.. den önskingen var extremt stark för 2 år sen fram tills för en halvår sen.. då jag var väldigt inne i psykiatrin och det där.... Jag söker inåt, förbi sanningen om den själsliga kastrering som antipsykosinjektioner är.. det handlar om att ni har varit där...
20_05 NU börjar min RITALIN 40 mg verka.. Mår dåligt.. men försöker genomlida mina intentioners livsbegränsningar... Om jag är helt närvarande i stunden.
Saken är att jag fattar att detta är min ROLL. Fick Tyrosin (dopamin) av en kineseolog för att LÖSA UPP min
perfektionsim... Nu ska jag tänka väldigt noga här, det är en gåta...
Vad händer med mig om/när jag ständigt utvecklar gåtan (min fysiska accepterade identitet) i en impolsion i mig själv? Jag drar till mig gud eller hur?
Jag vill undermedvetet bli skitig för att dölja mig själv, men inga verkar förstå hur ont detta gör.. det gör ont så länge man inte ser kärlekens dedikation.. Man försöker behaga någon annan (mig själv) genom att KOMMA IFRÅN sig själv, men detta är icke hållbart.
Ni verkar tro att vi är människor. Vad lever ni i för narcissistiska fantasier egentligen? Ni har inte FULLT UT ANSVAR FÖR ER OCH VÅR DJURISKA LIVSFORM. Det ÄR flykten. Det är den ofrivilliga uppgivande döden.
När jag såg ljuset/hade en uppenbarelse/var mig själv för 2½ år sen: upplevde jag EMOTIONERNA av att ha kommit ur cykeln av död och pånyttfödelse... Det krävde en relation och därför sögs jag inåt i den gamla cykeln igen.
Att komma ur detta är bara att vakna och göra vad man vill med sina former.. inte att sluta finnas. Att leva i underordnanden är att inte finnas, det är att vara det man inte är...