tråd i jemener (felstavnigar bidrar till trovärdingheten)

Lekar, tävlingar, knep och knåp, men inte någon sandlåda.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
sårskaft
Inlägg: 97
Blev medlem: 09 apr 2017 10:18
Kontakt:

tråd i jemener (felstavnigar bidrar till trovärdingheten)

Inläggav sårskaft » 19 maj 2017 15:47

en tråd om lite vad som hälst i vilken man endast får använda gemener. det kanske låter tråkigt. det är det. fast det kan vara jettekreativt och -skåj ochså. man får gärna stava fel. jag har ingenting mer att föra fram. därför tänker jag skriva en lång monolog om mitt liv, hur kaßt det är. kanske inte.

/dydy
:shock: ingenting ingenting ingenting ingenting ... http://sv.ingenting.wikia.com/wiki/Huvudsida :?: ](*,)

Användarvisningsbild
Algotezza
Inlägg: 18459
Blev medlem: 21 jul 2006 21:36
Ort: Lund
Kontakt:

Re: tråd i jemener (felstavnigar bidrar till trovärdingheten)

Inläggav Algotezza » 20 maj 2017 14:56

... folk som talar med VERSALER kan ibland tyckas gemena...
Göran Egevad egevad@gmail.com

Användarvisningsbild
sårskaft
Inlägg: 97
Blev medlem: 09 apr 2017 10:18
Kontakt:

nämen jöran! + allmänt svammel

Inläggav sårskaft » 20 maj 2017 15:33

Algotezza skrev:... folk som talar med VERSALER kan ibland tyckas gemena...

men hjöran, du bröt mot regeln (uttalas med tjockt l) [-X . i alla fall: varför händer det ingenting här på ff?? känns tråkigt. flashback framstår dock som ett sämre alternativ, så jag kommer inte att flütta dit. vad var det jag skulle skriva ... j kmr nt ih (som det förk(ortas) enl(igt) mig). parenteser blir så fina när man håller på att skriva sitt inl(ägg), kasnke (sic!!) inte lika fint när det publiceras. bokstäver är fina. klaga gärna på hur obegripligt jag skriver (obegripligheten är i själva verket genialitet :-({|= .). bla bla (jag är förvirrad), hälsar
hon* som har jättemågna (sic!!) nick.
*använder hon som universalpronomen, vänl(igen) respektera det
:shock: ingenting ingenting ingenting ingenting ... http://sv.ingenting.wikia.com/wiki/Huvudsida :?: ](*,)


Återgå till "Lekstugan"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster