............
Moderator: Moderatorgruppen
- Skogsälvan
- Avslutat konto
-
suchanother
- Avstängd
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Kan förstå att du känner så, och det beror ju på att det är lite halvt socialt oacceptabelt att säga snälla saker ibland. Det är naturligtvis skittråkigt att det ligger till på det viset. Våga vara vänlig, som sagt:) Det här får mig ju förstås att tänka på alla bisarra lärarrelationer jag har haft, blir riktigt generad när jag tänker på det. Tro mig, lite pinsamma är vi var till mans, men det vore väl ett trist liv om man gick oberörd genom det?
-
Katana
Isf. kan jag erkänna flera pinsamma saker.
Jag sa till min fd. läkare att det va synd att han skulle sluta för att han va så j-a intelligent.
Jag sa till en helt okänd kvinna ha ett fint leende frågandes efter en väg.
Jag sa till en servitris att hon hade snygga speciella ögon.... bla bla. Och jag som själv är tjej och allt. Gör ju saken VÄRRE va ?!
Men vad är det som är pinsamt med detta ? Det jag närmast kan tänka mig är att det inte är så NORMALT och att man får sig ett par eller tre frågande och stumma blickar.
Fast de som får höra detta blir nästan alla gånger positivt överraskade.
Men va fan. SKIIIT samma liksom :D
Är man 'skadad' så är man....
Jag sa till min fd. läkare att det va synd att han skulle sluta för att han va så j-a intelligent.
Jag sa till en helt okänd kvinna ha ett fint leende frågandes efter en väg.
Jag sa till en servitris att hon hade snygga speciella ögon.... bla bla. Och jag som själv är tjej och allt. Gör ju saken VÄRRE va ?!
Men vad är det som är pinsamt med detta ? Det jag närmast kan tänka mig är att det inte är så NORMALT och att man får sig ett par eller tre frågande och stumma blickar.
Men va fan. SKIIIT samma liksom :D
Är man 'skadad' så är man....
- Skogsälvan
- Avslutat konto
-
Katana
-
suchanother
- Avstängd
- Skogsälvan
- Avslutat konto