Vad är ego?
Moderator: Moderatorgruppen
- Harald Davidsson
NUddle svarar till Harald:
ja... igår tänkte jag att det hade vart bäst om inget alls fanns... jag har många gånger haft icke-existens önskan... att bara inte vara till... det värdsliga... det dog i mig för 2 år sedan kanske... jag lever bara för kärlek till gud...
men jag måste säga att efter jag pratat med dig dessa månader... mitt liv känns mera hoppfullt... och idag kände jag glädje över att leva... att se på en myra var en upplevelse i sig... gräset... blommorna...
ja... igår tänkte jag att det hade vart bäst om inget alls fanns... jag har många gånger haft icke-existens önskan... att bara inte vara till... det värdsliga... det dog i mig för 2 år sedan kanske... jag lever bara för kärlek till gud...
men jag måste säga att efter jag pratat med dig dessa månader... mitt liv känns mera hoppfullt... och idag kände jag glädje över att leva... att se på en myra var en upplevelse i sig... gräset... blommorna...
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Jag blir ytterst sjuk i huvudet av det här. Harald talar om att brahminska präster har talat om (alltså när de inte alla har motarbetat honom och är enl Haralds utlåtande ONDA) att Harald är den ENDE som gud älskar. Vad är det om inte ego? Nuddle spammar forumet med bilder på vackra kvinnor och är väldigt inne på den sexuella njutningen. Vad är det om inte ego? Det kanske låter aggressivt i text det här, men jag vill bara att ni förstår hur ni resonerar.
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Då kanske du ska försöka göra något åt det i den relationen till henne? Jag har förstått att din fru är gravid, det kan hända att den sexuella lusten avtar då. Ni är två om det här barnet och du är delaktig att konsekvenserna av havandeskapet osv. Så ser jag det. Att du fantiserar, eller vad du nu gör, om en andlig älskarinna är en kränkning mot ditt ansvar och din fru, såvida ni inte är överens att ni har sex med andra.
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Harald Davidsson
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Harald Davidsson
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Harald Davidsson
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Jaja, det är ok om du ser mig som ett avslutat kapitel, jag är ju ingen papegoja så det är ok eftersom jag förstår hur du beter dig, vänligen predika vidare. Nog för att jag är rätt pinsam, men du är fan inte bättre. Varför tror du inte någon kommenterar dina inlägg förutom nuddle i överflöd, zokrates och mig någon gång och någon annan extremt sällan?