Jo det håller jag med om, men jag tycker att västerlänningarnas problem är att många fortfarande håller kvar i grekerna, kristendomen och upplysningsvisioner, inte för att det är något fel på dessa, det behövs bara lite komplement. Men det är ju bara min femma.suchanother skrev:Psykiatrins/psykologins problem är att den är avhängig av samhällets värderingar. Varje diagnos är avhängig av det rådande samhällsklimatet., samhällssituationen.
Psykologin i praktiken
Moderator: Moderatorgruppen
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Din kommentar till such upplevde jag som nedvärderande.
- Skogsälvan
- Avslutat konto
-
suchanother
- Avstängd
Jimmy är frökenaktig och tar åt sej.
Men Jimmy, du sitter inte på piedestal. Allra minst hos mej. Vill ju bara testa dina tankar! Du har en massa åsikter men inte alltid så välgrundade. Är lite besviken på dej, tycker du flummar för mycket; en massa ord utan struktur. Du babblar för mycket. Wikipedia är inte allt, läs riktiga böcker istället.
Men Jimmy, du sitter inte på piedestal. Allra minst hos mej. Vill ju bara testa dina tankar! Du har en massa åsikter men inte alltid så välgrundade. Är lite besviken på dej, tycker du flummar för mycket; en massa ord utan struktur. Du babblar för mycket. Wikipedia är inte allt, läs riktiga böcker istället.
- Skogsälvan
- Avslutat konto
HAHAHA Such, jag förstår att du tycker Marx hade svaret på alla Universums problem (Dvs de som Hegel hade glömt att lösa såklart)
Men du är bara väst och vänter indoktrinerad. Prova bli New Agare ett par år, byt läger och testa. Jag lovar. Det är bra grejer. Vi kanske kan ta varandras händer och göra det tillsammans?
Men du är bara väst och vänter indoktrinerad. Prova bli New Agare ett par år, byt läger och testa. Jag lovar. Det är bra grejer. Vi kanske kan ta varandras händer och göra det tillsammans?
-
suchanother
- Avstängd
- Skogsälvan
- Avslutat konto
-
suchanother
- Avstängd
-
suchanother
- Avstängd
-