Jag hittade en bild på hur testet ser ut, det är allt.
Testet går ut på att man ska fylla i de ofärdiga bilderna, på valfritt sätt, i valfri ordning.
Vore kul att få höra vad det handlar om egentligen
Moderator: Moderatorgruppen
Neophyte skrev:Under en psykologisk utredning så fick jag genomföra ett test som kallas WARTEGG. Jag har googlat en del men inte kunnat hitta särskilt mycket, så jag frågar här - är det någon som känner till det här testet, under vilka omständigheter man utför det, hur man tolkar resultaten och vad för åkommor eller egenskaper testet kan avslöja?
Testet går ut på att man ska fylla i de ofärdiga bilderna, på valfritt sätt, i valfri ordning.
Thurisaz skrev:Neophyte skrev:Under en psykologisk utredning så fick jag genomföra ett test som kallas WARTEGG. Jag har googlat en del men inte kunnat hitta särskilt mycket, så jag frågar här - är det någon som känner till det här testet, under vilka omständigheter man utför det, hur man tolkar resultaten och vad för åkommor eller egenskaper testet kan avslöja?
Jag kolla runt lite jag med efter information och de tycks vara ett personlighets test.
Läs mer här
Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster