Sammarbete, av naturliga funktioner eller konstruerat efter?

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Isse
Kontakt:

Sammarbete, av naturliga funktioner eller konstruerat efter?

Inläggav Isse » 25 feb 2009 00:03

Tja, jag undrar över det naturliga och grundläggande vetandet. Jag upplever stunder av dekonstruktivt tänkande samtidigt som mycket tycks handla om postmodernt struktursystemkonstruktivism. Är jag ute och cyklar? Jag har läst teorier om vedhuggande genmaskiner som en lämplig modell, men vad bygger man med all veden? Vedspisar? Hur fungerar en sådan? Hur underhåller man spisar på vettigast och lämpligast sätt?
Race for peace

Användarvisningsbild
Doe

Inläggav Doe » 26 feb 2009 00:44

Förlåt, men är det någon fråga jag skulle vilja se tryckt på mjölkpaket är det den här :D  Jag förstår ingenting...
det man zaknar hoz traziga tangententer är inte verzaler, dubbelve och ezz. men zemikolon, ååh dezza uteblivna zemikolon min odödliga zjäl måzte ztå till zvarz för...

J R Auk

Inläggav J R Auk » 26 feb 2009 03:46

Vanilj får man idag från multna stockar, det har jag fått lära mig på sistone. Sen om det är postmodernt, det vettefasen, tror att det borde klassas modernt.

Är man ute och cyklar om man tror att du tar oss på en seglats?

Nåväl, jag tror att du har fattat det rätt!
The decisions of bureaucracy are frequently reduced to Yes or No answers to drafts submitted to it; the bureaucratic way of thinking has become the secret model for a thought allegedly still free. But the responsibility of philosophical thought in its essential situations is not to play this game. A given alternative is already a piece of heteronomy. - Theodor W. Adorno

Återgå till "Psykologi"