Jbig skrev:Vi noterar att Bobby Hogan inte hade något konstruktivt att framföra denna gången heller! Det är mest buttra toner om att han känner sig sårad över att andra kan prestera texter!
Nej, konstruktivitet är som bekant relativt och jag förstår att du inte har så mycket annat att tillägga. Inte heller denna gång känner jag mig butter eller sårad. Nu har vi det där med att tillskriva mig saker igen, det måste vara något tvångsmässigt beteende ???
Nej, tvärtom är jag oerhört road över Jbigs "förmåga" eller snarare "vilja" att prestera texter. Sedan vad texterna innehåller, det är ju inte alls lika viktigt som att faktiskt prestera texter. Bättre en text utan innehåll än ingen text alls, så verkar det vara. Men allt är ju relativt, så prestera på du bara.
Jbig skrev:Dock är han ihärdig vad gäller de amerikanska platsanonserna som källor. Trots att vi överbevisade honom med säkert femton reella sajter/källor, så stod han på sig! Platsannonserna speglar den amerikanska verkligheten där alla kypare och servitörer har en miljon dollar på banken och köper ny bil för 300 000 dollar per år, plus nytt hus och allt vad han nu drog till med! Ho ho ho ho....vad vi njuter.
Oj då, här var det visst ömma tår. Men du får tro vad du vill, Jbig. Vill du inte tro på mig så behöver du inte, jag vet att din kunskap om det amerikanska samhället inte bara är oerhört bristfällig utan även färgad av dina förutbestämda åsikter. Du vill att det ska vara på ett visst sätt, men verkligheten är ju en helt annan och det vet både du och jag.
Dessutom så kan du väl åtminstone citera mig korrekt, det är inte så svårt om du försöker. Annars kan man ju tro att du försöker lura folk att feltolka mig genom att överdriva de saker som jag sagt, och det vore väl dumt, eller hur ??
Jag skall faktiskt flyga till New York imorgon bitti för att fira påskhelgen med familjen, så nu skall jag bidra till kyparnas och servitörernas inkomst. Skall bli härligt att få en veckas semester, även om jag har lite annat inbokat också som är mer jobbrelaterat. Verkligheten, Jbig. Du vet, verkligheten.
Jbig skrev:Därmed är vi framme vid våra källor vilka vi byggde det mesta av våra textinlagor gällandes det strukturella våldet i världen på!
Ja herregud, du är då verkligen inte blygsam. Är du säker på att du inte glömt någon ?? Det vore ju synd, nu när du tagit dig besväret att skriva upp alla dessa saker.
Men så länge du inte visar exakt vad du tagit från vilka ställen (med korrekta fotnoter alltså) så är det ju bara en lång lista som inte säger någonting överhuvudtaget. Ja, förutom då det genomskinliga syftet att stärka ditt bräckliga självförtroende genom att du vill bevisa för dig själv att "med så många angivna källor så kan jag ju bara inte ha fel". Du lurar bara dig själv med din egen argumentationsteknik.
Tillbaka till ritbordet för dig återigen, alltså. Du är och förblir ett sant original. När skall du visa ditt rätta jag och inte bara gömma dig bakom långa spam-inlägg ?? Det skulle vara mycket roligare för alla.