Lyx, för det första är jag verkligen bra på att bedömma människor, men jag hastar inte fram med det som
många andra där det tydligen räcker med ett snabbt ögonkast för att bestämma uppfattning. I det här fallet
vilar min bedömning av Sigurd som ett veritabelt *(fyll på med fantasi själv) på en lång iaktagelse av det han
framfört här, inget annat. Hur han är som person när han inte häckar här vet jag inget om, det finns gott om
dubbelnaturer och någonstans skall ju avloppet gå ut...
Jag tror inte att du, Zokrates, skulle gilla att någon påstod till dig att du aldrig säger något av värde, eller?
Här kan det möjligen ske, men det har aldrig sagts något sådant om eller till mig bland folk jag träffat där någon
verkligen menat det. Folk brukar ösa superlativ över mig så till den grad att jag ibland har lust att gömma mig,
de tycker jag är så jävla bra på allt att det står mig upp i halsen, även frågor haglar över mig som om jag vore ett levande
wikipedia och jag får så vitt skilda frågor att andra tydligen tror att jag kan och vet allt, vem gör det?
Vågar knappt skriva allt vad de säger om och till mig för det skulle ni bara tolka som skryt eller överdrifter.