De är psykiskt sjuka båda två?
Vicken åkomma rör det sig om?
Reinefeldt är en amerikansk kuksugare,
men det är inte mycket till diagnos.
Reinfeldt
Moderator: Moderatorgruppen
PopJimmy skrev:Jag är ambivalent inför Reinfeldt. Jag hörde ett tal han hade om utanförskap och utstötta runt jul-nyår som var mycket bra.
Jag hörde hans sommarpratarprogram för några år sedan som var hur sympatriskt som helst, bra låtar spelade han också...
Men visst är han ett mellanting mellan storögd vofsing och Alfons Åbergs pappa...
MVH
Algotezza
Algotezza aka Algotezza
Re: Reinfeldt
bumbimys skrev:Algotezza skrev:När jag ser och hör Reinfeldt inervjuas på tv ter han sig alltid övermåttan seriös och talar allvarligt, men jag misstänker att det inom honom ekar av vansinnesskratt och absurda yttringar av de Tourettes syndrom. Sällan har någon politiker tett sig mer som iklädd en mask av "vad folk vill ha och förväntar sig".
Fler som har det intrycket?
undrar Algotezza
Jag har samma intryck som du förrutom att han skulle ha Tourettes syndrom. Det jag stör mig mest på både Reinfeldt och även Bush som har detta ansiktdrag och det är att de ser allvarliga ut med ett inre hånflin som nästan känns på framtoningen. Ett hånflin som säger att jag lurar er för egen vinnings skull fast att jag manipulerar er så ni tror att jag ger er de ni vill ha. Fast Bush är ett snäpp värre men Reinfeldt inte långt ifrån.
Bush är nog släkt med Alfred E. Neumann - är ju rätt lik honom, MAD:s ansikte utåt.
MVH
Algotezza
Algotezza aka Algotezza
-
Tony The Pony
Återgå till "Politik och samhälle"