Kallekula skrev:Mern vänta nu Zok. Nu minns jag den skitnödige bittra kvinnohataren in action. Hur lät det för ett tag sedan. Uj huj vad det dröp bitterhet om hur kvinnor är och var.
Skit i det nu. Ut i svängen. Ta det för vad det är, dvs fan så kul.
p.s när jag träffade min fru så var jag fattig som en kyrkråtta, men hon hade vunnit på spel: Sverige- Finland. Han hade tappat bort sin kompis så vi söp upp spelpengarna på nattkubben vi var på. Laphroaig. Satan vad rökig den är.
Skit i det? Hur då, menar du att jag skall strunta i dina retoriska utsvängningar? När du kallar mig kvinnohatare så lägger du epitetet mig till last, trots att jag aldrig sagt mig hata kvinnor, märkligt, tror att det var suchen som började med det?
Tvärtom, jag älskar kvinnor, ärar dem högt och placerar dem alltför lätt och snabbt på piedestalen, detta kan bara innebära en sak, jag blir bedragen och utnyttjad.
Alltså är jag masochistiskt lagd.
Come on babe, hit me one more time...
Det är en viss skillnad kalle lille. Så till kvinnans natur, det är att se till sitt eget bästa, idag är det likvärdigt med en god materiell standard och tillhörande kapital, detta min vän är hennes biologiska natur, det gör inte mig till kvinnohatare, utan snarare till den klarsynta budbäraren, vilket du gör misstaget här att ge dig på.