Guds tjänare skrev:Det här mitt sista inlägg här på FF, jag tar friheten att vara lite grov i munnen, det tycks ändå vara acceptabelt av Admin.
Det tycker jag är tråkigt eftersom jag tycker många saker du skriver är väldigt intressanta! Du måste också förstå att vissa människor har olika perspektiv och olika sätt att uttrycka dessa, ibland väljer dessa inte alltid de mest taktfulla! Det kan vara en klok idé att när du startar en tråd kan du förklara vilka regler du vill ha i tråden. Exempelvis;
"Jag avser med denna tråden att diskussionen:
*Undviker religiösa dispyter
*Oseriösa eller förlöjligande inlägg undanbedes.
...
...
Det här med...."
Då har du ett starkare mandat ifrån Admin eller moderatorerna(som jag ser det) att begära att inlägg tas bort, det får ju ändå vara någon form av "din" tråd. Jag personligen kan tycka att restriktioner är tråkiga men de kanske är nödvändiga i vissa fall! Meningen med forumet måste ju vara att alla ska trivas, om det sedan vissa tycker det är roligt att ha retoriska käftkamper och andra vill ha djupsinniga samhällsdiskussioner så måste ju dessa olika parter kunna respektera varandra, då tror jag det här forumet kan bli ännu lite bättre½
Jag tycker att du ska omvärdera det här med att lämna FF det finns mycket skit, men också många guldkorn!