Kallekula skrev:Du tar verkligen detta på allvar SUCH.Det är just det som är hela poängen.Tagga ned. Fäll ut pungen och landa. Jag sliter väl i vad du eller andra gör. Små nålstick och du går igång. Humor.
"Fäll ut pungen och landa" Hahaha, vad glad jag blev av den meningen. Har inte sett Nile City på femton evigheter sedan minst. Borde jag verkligen ändra på.
Jag har inte tålamod nog att gå igenom alla sidor här,så jag skippar småkäbblet och hoppar vidare till att bara svara på topicen som väl handlar om vad som väcker starka känslor hos mig om jag inte missuppfattade det hela.
Religiösa budskap reagerar jag starkt på, eller alla budskap som säger sig ha en enda absolut sanning i bakfickan. Då blir jag vettskrämd och förkastar hela idén, vilket jag försöker förändra så att jag kan bli lite mer öppen.
SKITFÖRBANNAD blir jag när jag ser vuxenmobbing (naturligtvis barnmobbing med, men jag har för tillfället ingen anknytning till barn förutom det att jag själv har varit ett så det spörsmålet dyker inte upp så ofta)
Jag blir inte rädd av att se/höra/säga ordet runka. Inte kiss, bajs knull eller fitta heller. Just när det handlar om mina egna reaktioner härstammar allt ifrån rädslor tror jag.
Rädd för att vara en som mobbar utan att veta det, rädd för att bli mobbad, rädd för att bli hjärntvättad, rädd för att , ja , you name it.
Nu ska jag ta och läsa resten av tråden.