Förlorad färg
Moderator: Moderatorgruppen
-
suchanother
- Avstängd
- LJUSUPPLEVELSE
suchanother skrev:Jaha, ajdå du sänker ner till lägre nivå än mej. Jag som bara förmedlade en realistisk tanke. Dra åt helvete pysen.
Jag är också här nu :wink:
Har du blivit orättvist attackerad nu igen?
Säger de att du håller låg nivå , de där "andra" ?
Du är inte en sån som tar sånt som skrivs på internet personligt , eller hur ?
Kom ihåg att jag kan hjälpa dig om du ber om hjälp...
mvh
1965are...ikoniskt halvlärd kvasifilolog,metaretoriker,preprotoauktoritet, ärkehemipseudofilosof och megapsykodianoia.
-
suchanother
- Avstängd
LJUSUPPLEVELSE skrev:suchanother skrev:Jaha, ajdå du sänker ner till lägre nivå än mej. Jag som bara förmedlade en realistisk tanke. Dra åt helvete pysen.
![]()
Jag är också här nu :wink:
Har du blivit orättvist attackerad nu igen?![]()
Säger de att du håller låg nivå , de där "andra" ?![]()
Du är inte en sån som tar sånt som skrivs på internet personligt , eller hur ?![]()
Kom ihåg att jag kan hjälpa dig om du ber om hjälp...![]()
mvh
När Obvilion skriver
OWE var nog mer inne på att jag drog ner nivån på diskussionen genom att sänka mig till samma nivå eller t om. en lägre nivå än suchanother för att få fram min poäng
så tar jag detta personligt.
-
suchanother
- Avstängd
- LJUSUPPLEVELSE
...gör inte det...
Ungdomen i dig brinner ,men i slutändan eftersom de flesta är så konflikträdda kommer den som märks mest att få mest skit oberoende av vem som har rätt o fel...
Problemen börjar egentligen när man vinner konflikten...
Fråga en annan ( mig ) , som efter att ha lyckats bryta mig fri från ett par personers förtryck , när kvinnan inte fick igenom sin vilja , och trots att jag hade rätt , gick hon o ljög att jag hade hotat henne ( att jag hade lovat att hämnas på henne ) bara...för att hon hade skrikit idiot till mig osv i sin frustration...
Så är det !
Får man stämpeln konfliktglad ...spelar det ingen roll vem som har rätt o fel sedan...
mvh
Ungdomen i dig brinner ,men i slutändan eftersom de flesta är så konflikträdda kommer den som märks mest att få mest skit oberoende av vem som har rätt o fel...
Problemen börjar egentligen när man vinner konflikten...
Fråga en annan ( mig ) , som efter att ha lyckats bryta mig fri från ett par personers förtryck , när kvinnan inte fick igenom sin vilja , och trots att jag hade rätt , gick hon o ljög att jag hade hotat henne ( att jag hade lovat att hämnas på henne ) bara...för att hon hade skrikit idiot till mig osv i sin frustration...
Så är det !
Får man stämpeln konfliktglad ...spelar det ingen roll vem som har rätt o fel sedan...
mvh
1965are...ikoniskt halvlärd kvasifilolog,metaretoriker,preprotoauktoritet, ärkehemipseudofilosof och megapsykodianoia.
- LJUSUPPLEVELSE
suchanother skrev:Den fjollan får tacka sin stjärna att han aldrig möter 192cm/95 kg.
Som om det skulle vara något ...jag väger 120 och e 1,88 , har hållit på m både grekisk-romersk och boxning
Det gör mig inte till mer man eller mer värd än nån annan,bara tryggare.
Det räcker med att jag ramlar på nån så behövs det en kran för att få loss mig sedan...
Men idag finns det vapen o gäng ... var inte konfliktglad och ta inte personligt ...lyssna lite ...
mvh
-
suchanother
- Avstängd
- LJUSUPPLEVELSE
suchanother skrev:LJUSUPPLEVESE, jag tar allt personligt. Kanske en brist hos mej då jag har en paranoid läggning. Är överlägsen till min natur och tål inga pikar från idioter. Sån är jag, samtidigt snäll och kramig och vill ingen illa.
Det är jobbigt det där med nojan...
Jag har en släng själv , ibland mer o ibland mindre ...
Det brukar vara resultatet av en tuff barndom och/eller droger
Du ska umgås mer med folk som e trygga , och var mindre ensam om du kan .
mvh
suchanother skrev:Jaha, ajdå du sänker ner till lägre nivå än mej. Jag som bara förmedlade en realistisk tanke. Dra åt helvete pysen.
Ja jag tycker att det är en låg nivå att tro att man kan läsa och döma människor på det sättet du gjorde när du inte har tillräckligt med underlag för det. Det fanns flera alternativa betydelser på aromatas inlägg och du la fram det som fakta att det handlade om en rasistisk åsikt. Helt utan grund.
Och det du kallar en realistisk tanke var i realiteten en onödigt respektlös dissning som du inte verkar vara medveten om själv.
Inte riktigt i nivå med vad den nytillkomna forummedlemmen förväntade sig.
När du sen börjar prata om din stora fysik så vet jag faktiskt inte vilken nivå du är på. You lost me.
-
suchanother
- Avstängd
- LJUSUPPLEVELSE
suchanother skrev:Alternativ på aromatas inlägg? Vilka alternatv? Meddela mej.
Jag tog en kall analys på hans/hennes text inget mer så klaga inte din lipsill.
Att sätta etiketter på folk är vanligt för psykopaten i sina försök att manipulera ... hur mår du egentligen such ...?
Under vissa perioder av sitt liv är inte filosofi att rekommendera , då man kanske behöver fastare mark just då , och filosofi tenderar att riva upp saker och leda ibland till en större grad av isolering som i sin tur kan förvärra de paranoida inslagen...
Ta det lite lugnt ,va ?
Hetsa inte upp dig , det finns ingen anledning.
Kolla på stand up comedy på youtube,ett tag.
George Carlin(RIP) min favo
Dane Cook
Russel Peters
Brian Regan
Lasse lindroth(RIP)
Seinfeld
Chris Rock
mvh
- Avantgardet
- Avantgardet
Seinfeld, LJUSUPPLEVELSE. Vad är poängen med burkat skratt, jag begriper verkligen inte. Zizek påstår att det skulle göra jobbet åt en, att man liksom skulle känna sig efteråt som om man hade skrattat själv, men jag vet inte om det bara är jag som är svårroad. Jag känner mig på nåt sätt förolämpad när jag ser sånt. Har ingen TV dock sen några år. Tappade telefonen när jag plockade svamp i höstas, inte fixat ny än, eller man var hit och tvingade på mig en, men jag har inte skaffat kort till den. Vet inte varför jag dröjer med det, jag har pengar till det nu men låter ändå bli.
En god vän om mig: "Inte ens hans egen mor tycker om honom!"
- LJUSUPPLEVELSE
Seinfeld stand up...
Det e bra m humor , fast jag håller med , det e jobbigt ibland m bakgrundsskrattet på vissa program.
Om du skrattar några ggr varje dag så blir ditt liv sååå mkt bättre ...
George Carlin e nånting för dig.
mvh
Det e bra m humor , fast jag håller med , det e jobbigt ibland m bakgrundsskrattet på vissa program.
Om du skrattar några ggr varje dag så blir ditt liv sååå mkt bättre ...
George Carlin e nånting för dig.
mvh
Återgå till "Tankar och känslor"