Jag har bl a vid ett flertal tillfällen känt min mammas doft. Ibland under en kvart, ibland bara ett par inandningar.
Har du varit med om något sådant?
Meddelanden från andra sidan
Moderator: Moderatorgruppen
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Jag tänkte på dofter som man distinkt förknippar med någon avliden man känner. Alla har ju sin doft.
scirocco: Har du varit med om det flera gånger? Händer det vid speciella tillfällen? Jag blev helt förvånad av det här, men när jag sedan kollade på nätet verkar det inte vara helt ovanligt att folk upplever sådana fenomen.
scirocco: Har du varit med om det flera gånger? Händer det vid speciella tillfällen? Jag blev helt förvånad av det här, men när jag sedan kollade på nätet verkar det inte vara helt ovanligt att folk upplever sådana fenomen.
Re: Meddelanden från andra sidan
Skogsälvan skrev:Jag har bl a vid ett flertal tillfällen känt min mammas doft. Ibland under en kvart, ibland bara ett par inandningar.
Har du varit med om något sådant?
Min morfars veranda. Där vi drack kaffe på 60-talet. Pelargondoft. Kan jag känna med eller utan dem närvarande.
Det finns också en speciell sjukhusdoft. Av sönderfall, lik och medicin på något sätt. Kan komma över mig ibland. I andanom.
Minns Algotezza
Algotezza aka Algotezza
Återgå till "Religion och andlighet"