Hej, här är Selma

Presentera dig själv, och lär känna andra medlemmar.

Moderator: Moderatorgruppen

Selma

Hej, här är Selma

Inläggav Selma » 07 apr 2005 19:42

Min son påstår att detta forum är viktigt för min andliga utveckling, han mer eller mindre tvingar mig att vidta mått och steg för att det skall bli ett faktum, kommer han att bli mera stolt över mig då, eller är det enbart min välfärd han tänker på, vad tror ni?

Nonstop

Inläggav Nonstop » 07 apr 2005 22:14

Hej Selma!
Nja..han kanske helt enkelt vill ta åt sig all äran sen när du har blivit storligen andligt utvecklad..?

Men du ska vara glad åt en sån son! Mina barn tror att det är mycket skadligt för min andliga utveckling att tänka på filosofiska ting, särskilt sent på nätterna.

:shock:

Användarvisningsbild
Johan Ågren
Administratör

Inläggav Johan Ågren » 07 apr 2005 22:37

Hej och välkommen Selma! Är din son aktiv här på forumet också?

Johan

Selma

Inläggav Selma » 08 apr 2005 20:13

Nonstop och Johan: Min son äger redan hela härligheten, både makten och äran, den tog han redan vid två års ålder och jag har inte kunnat tygla honom, vi utkämpade hårda duster tillsammans! Numera kan vi sitta och diskutera livets allvar,utbyta tankar och filosofera i största allmänhet, han är med i forumet och kommer hela tiden med motargument när jag för fram någon personlig åsikt!Försoffad och nöjd med mig själv hade jag kunnat vara om han inte hade roddat till det, nåja, jag håller mig på min kant, soffhörnet är väldigt mysigt i alla fall!

Jan

Inläggav Jan » 28 maj 2005 00:53

EN SON SKULLE ALDRIG REKOMMENDERA SIN MOR
ATT BLI MEDLEM PÅ ETT FORUM HAN GILLAR
OM HAN INTE REDAN VAR MYCKET STOLT ÖVER HENNE!

:D :P
Vi är inte ensamma

Återgå till "Mötesplatsen"