ang. PLUTO / 'kontrakt' med något utanför en själv [mystik]

Ventilera dina personliga funderingar om smått och stort.

Moderator: Moderatorgruppen

Andreas
Moderator

Inläggav Andreas » 03 mar 2009 16:54

Jag blir lite nyfiken. Ser du mitt stjärntecken också Åkes granne?
...och Herre, inled oss inte i fjant-ande, utan fräls oss ifrån ondo

Andreas
Moderator

Inläggav Andreas » 03 mar 2009 23:32

Jag måste säga att jag förstod verkligen inte. Jag trodde ni satt och "såg på" och såg den yttersta sanningen i mina teorier, jag trodde alltså att vi ständigt delade förståelsen.

Känner hur jag aleinerat mig på ett maktfullkomligt sätt -den senaste timmat ditåt; men jag trodde att vi hela tiden, några av er här och så.. hela tiden "fattade".

Jag kan hänga med dig riktigt väl, men jag tror du skulle få med fler i resonemanget om du fortsatte förklara astrologibegreppen som du använder. Jag vill främst ha en närvaro av dig och skummar mest det du skriver. Så förvänta dig inte att jag ska komma ihåg vad Uranus och Pluto står för (m fl). Jag tror många med mig här saknar den kunskapen och i och med att den (vokabulären) inte används alls i något annat sammanhang i mitt liv (den medvetna delen) så har jag inte för avsikt att lära mig den heller.

Men du förtjänar som jag sagt tidigare att interageras med, detta sagt främst till de som håller sig borta från dina trådar med hänvisning till att de inte förstår, Åkes granne är för konstig osv. DESTO STÖRRE ANLEDNING ATT VISA INTRESSE FFS. Inse att ni kan bli berikade. Jag håller inte på och gulligullar med Åkes granne nu utan menar vad jag säger.
...och Herre, inled oss inte i fjant-ande, utan fräls oss ifrån ondo

Vind
Kontakt:

Inläggav Vind » 04 mar 2009 00:27

Jag läser ofta det Åkes granne skriver, trots att jag inte förstår allt. Men jag vågar inte svara :) .

testarossa
Avstängd

Inläggav testarossa » 04 mar 2009 02:27

Jag tycker att  det Åkes granne skriver är skit. Men det har jag sagt förr.

Åkes granne vill inte förklara någonting för oss. För isf hade hon gjort det.

Hon är gärna "mystisk" och vill att alla ska tycka om henne för det. Men ingen tyckte om henne när hon var lite mystisk, så hon tänkte att om hon bara blev lite mer "mystisk" så skulle någon tycka om henne. Det hjälpte inte. Hon gick ett steg till. Och ett till. Och nu är det ingen som förstår henne... Och hon verkar bara mer och mer förtvivlad. Desperat, kanske? Inget fel i det.

Det är lätt hänt.

Min gissning är att Åker granne har VÄLDIGT höga tankar om sig själv, men att ingen bekräftar det. Tycker hon iaf. Det spelar nog ingen roll hur mycket bekräftelse hon får. Det är aldrig nog. För hon tycker inte om sig själv.

Vad göra? Ingen aning.

Lycka till ! (från hela mitt hjärta)

Användarvisningsbild
Åkes granne
Kontakt:

Inläggav Åkes granne » 23 mar 2009 16:40

Min mor är en psykos. Mitt hårdsmälta missbruk/trygghetsritual att stolt skämmas för typ. Akut förnekelseförsvar "utanför" mig... Blev slagen som liten, inlurad i mina fobiers "utstättande-dramer"..

Letade efter orubblig intensitet som "svar". Lågt självvärde. Jag fick ingen uppmärksamhet av er.

Projektion. Jag var för våldsam. Rann av mig. Ecklektiskt ätande/kemiskt smink, för o/intelligensens samhällskontrakt; re-aktion. Alkoliserad av mediciner. Killing has no soul. Alla har missförstått. Synade mina abstraktioners karmafält i helgen. Fenixprocessen har flera ansikten. Jag är "dubbelseende" i maximal frånvaro. Min barnslighet/känslighet inom galenskapen var för "ogiltig".. jag är levande död.. t.o.m är jag så egenkär att jag vill "nå" psykadelikans trappsteg (se typ naboer, norsk surrealism).. för att leva upptäckande dagen nonstop... Min förvirring är naturlig. Igår älskade jag mig själv en minut eller så.. Träffade ritualens bärare för en månad sen.. inkarnationens tacksamhetsshow.. min fader i himmelen.. Er makt att förändra konsten till blod. Shit! Gud! osv...

www.tuppjuck.com/forums www.paleodiet.nu

Känner tankar. Lägger ner filosofiforumakten.
..::Quantum reinterpretation, breaking through zombiefication.. "I AM" the energy of me losing prenatal ground, with the grave to lean on, fuzzy freedom::..

Morningstar

Inläggav Morningstar » 11 apr 2009 05:46

--

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto

Inläggav Skogsälvan » 11 apr 2009 13:43

Hejsan sailaways! Jag har ju beklagat mig tidigare över att jag har svårt att förstå dig. Södergran är en av mina absoluta favvosar inom poesi. Jag har inte den boken som du har. Får jag fråga vad dikterna heter som du refererar till?

Morningstar

Inläggav Morningstar » 11 apr 2009 17:38

------

Morningstar

Inläggav Morningstar » 12 apr 2009 00:31

----

Återgå till "Tankar och känslor"