Fisik

Ventilera dina personliga funderingar om smått och stort.

Moderator: Moderatorgruppen

JimmyAberg

Fisik

Inläggav JimmyAberg » 15 aug 2009 17:42

:)
forgiveness to guilt, acceptance to rejection, love to hate, listening to talking, allowance to resistance, peace to disharmony

JimmyAberg

Inläggav JimmyAberg » 15 aug 2009 17:58

censur
forgiveness to guilt, acceptance to rejection, love to hate, listening to talking, allowance to resistance, peace to disharmony

Användarvisningsbild
Anna Sara
Kontakt:

Inläggav Anna Sara » 15 aug 2009 18:31

Spelar ingen roll. Detta är mitt kaos. Såhär har jag det alltid... massa infromation att ta hand om, det är uttryckskärnan.

Vad vill du verkligen veta?

1. Du har en Schizofren betingelse som du vill leva ut. Vårt förhållande och vår kunskapsplattformer ÄR i sig den stora Schizofrenin; det är att vilja bevara sig själv.

Du pratade med Olle i telefon trodde du när du redan lagt på.

Du skyddade dig med tomrummen/koderna/rören:

Anna Hultsten

Olle

Jimmy

400 kronor

Ken Wilber

"-Extas, nu vet jag hur jag ska lyckas med mitt liv.."

I alla fall..hur blev det sen..

Min mamma hämtade mig... jag var UT UR KROPPEN men andades samtidigt ingenom mitt kött eftersom jag relaterar till mitt jordiska alturistiskt krävande sammanhang.. Såg min avbild i gud.. som meddelade mig känslomässigt med "kämpa inte imot"... Alltså jag såg igenom hela denna form; mänskligheten.. som olyckan... Alltså jag såg en "extrem skönhet" i himlens färger osv.. men jag är offret.

Jag har blivit bäst. Det är bara lite svårt att hantera när man kastas runt i oliakl energinivåer där man samtidigt vill ge sig själv, och har gett upp för längesen.

Vilka mediciner fick du om du nu fick några? Vad hände med benet?

Påsen la du i kullen nära fotbollsplan.

Ps. Jag upplevde inga drömmar eller någon förvirring.. istället blev jag bara mer självrättfärdig eftersom jag försöker förstå hur jag ska få ut så mycket av detta system som möjligt.. Se i min tråd Jag tar livet av mig, för mer information.. Jag såg att jag blev till asiatformer i ansiktet/ögonen, men det var för att jag relaterade så mycket till en asiattjej på facebook.. skitsnäll familjär tjej.. Ds.

Användarvisningsbild
defuzo
Avstängd
Kontakt:

Inläggav defuzo » 15 aug 2009 19:02

Detta är en sådan osalig historia, så...
Min bild av "Anna Sara" är typ som flickan i Exorcisten, the movie.

Den bilden fick jag nästan av summeringen av erat morgon möte.

Ja jag har sagt det förr, säger det igen:
Det finns tavlor, och så finns det heroinister.

Osaligt...

Kan du inte fader-vår, trosbekännelsen: man ska inte invigas i frästelsen.
Lär er fader-vår UTANTILL, och innan man fattar ett beslut, så rabbla den. Som en tavla, eller poem, den har många bottnar. Och så blir det förmodligen ingen nedåtgående spiral, av era liv.

Era liv okey (MEN VI BETALAR ERAN JÄVLA SJUKVÅRD MM!!!)

Dont push it
"Believe those who are seeking truth, doubt those who find it." (Gide, Andre)

Användarvisningsbild
Anna Sara
Kontakt:

Inläggav Anna Sara » 15 aug 2009 19:03

Jag fattade i alla fall att jag skulle behöva ca dubbla dosen av det vi tog.

Börjar helt tappa tidsuppfattningen.. vilket är bra. Sömnen är min ritual, och min sista ritual, som någon gång tar slut. Detta "kopplar ihop" saker, eftersom verkligheten vi alltid levt i är ett förvillande kretslopp, inte riktigt sann..

Kommer du ihåg att jag sa ca 20 minuter inna vi skiljdes åt att "-det känns som om inget har något avstånd".. "som om Stockholm och Göteborg ligger på samma ställe.." (genom den mentala naturen)..

Jag blev rädd att få neuroleptika.. även fast jag egentligen vill det men t.o.m döljer det lite för mig själv genom rädslor för det fysika mötet med djupare och djupare förlust.. men det är också min "regressionslust" (självpedofilism) som jag måste kapa/ta hand om.

Ville veta om du också kände att hela detta sammanhang (detta liv/impulsen) handlar om att omvärlden (skola, regler osv) försöker FÅNGA IN oss... T ex jag undrade VARFÖR jag kommit in på psyket.. och varför jag inte gått klart grundkolan.. Man försvarar sig genom sitt inre tomrum och "vänder det imot" dem/det och blåser upp sig som en gås...

Du tror fortfarande att ska lyckas icensätta extansen/möjligheten; i denna inkarnationsform?

Hur som helst.. jag relaterade väldigt mycket till den där astrologen (Sol på galaktiska centret) som mitt liv handlat om inkl detta forumet... och mina privata isolerade engagemang.. de senaste åren, där jag samlat upp hela min identifikation i en handlingsplan...

VI KOMMER DÖ. Frihet osv..  Kände förstås relationsformerna bortom alla skådespel...

Jag antar att astrologen känner den där SKULDEN över SANNINGEN [bestämda evolutonsformer = gud] -det är ett bedrägeri.. man kan inte låtsas.. det finns inget "annat".. hjärnan blir halverad...

Saken är att hans skuld och mörker ligger i hans Stenbocks-Venus/Måne som är formerna för det maskulina och feminina. Jag kommer aldrig se sanningen.. för jag manifesterar dessa urformer med hjärtat som styrs av min hjärna -jag är en androgyn födelse (frihet) i total seperation från min motpol, och ser inga skillnader inom formen.. Jag har ingen individualitet... och hela tiden har jag gjort anspråket MER SERIÖST bara för att tillslut kunna åstakomma total befrielse från mitt förflutna, och gå upp i ljuset/mig själv, genom mina sinnen.

Jag är VERKLIGEN detta kaos hela tiden.. och försöker eliminera min egen drift.. vilket är förvirringen.. efterosm jag ständigt luras att slängas tillbaka på land......

Användarvisningsbild
Anna Sara
Kontakt:

Inläggav Anna Sara » 15 aug 2009 19:05

Jo jag vet att detta handlar om excorsism (jag skrev om detta någonstans för ca 17 timmar sen här)... men jag försöker bara förmedla det med mer mjukhet..

http://www.youtube.com/watch?v=P5qtNeTd ... re=related

Användarvisningsbild
Anna Sara
Kontakt:

Inläggav Anna Sara » 15 aug 2009 19:16

Närmare rekonstruktionen:

http://www.filosofiforum.com/forum/vie ... php?t=6455

Här får du det material du behöver, och studera det gärna! Det kanske är så att man alltid "hoppat över" något, och får det tillbaka på sig genom en esoterisk kvarsittning där man lär sig mänsklig respekt, och välvilja.

Jag behöver också få veta hur mycket av astrologin du personligen bekantat dig med, så att kommunikationen kan bli mer flytande. Har du t ex "försökt förstå" (se dina livsformer) när du tittat på din horoskopskarta? Hur länge har jag frågat egentligen?

Jag blandar ihop mig själv med tiden själv eftersom jag försöker kontrollera "mina saker" samtidigt som jag uttrycker att jag vill överlämna dem.. och får en låg kavlite när jag blir för självrättfärdig och inte håller på min envishet i mötet..

T ex.. jag vet att jag skrev om detta igår; men jag tar det igen (facebookmeddelande):

Efterlivs-excorsism uppdagar och genomlyster gåtformen. Vårt praktiska helvetet är den rättvisa som de döda-levande påminner om oss (genom att hypnotisera våra kroppar).. Det finns ingen stans att ta vägen, det finns bara det helt KOMPRIMISSLÖSA mötet; ut ur denna livsform. Det finns ingen annan skönhet än mänskligheten, som måste ÅTERETABLERA hela sitt VÄSEN. Jag VET att vi VILL LEVA.

För att utmana din hjärna: VAD är FRAMTID/EN?

Användarvisningsbild
Anna Sara
Kontakt:

Inläggav Anna Sara » 15 aug 2009 19:22

Livet är grotest/äckligt och jag försöker hela tiden skydda mig ifrån det. Genom att också bevisa att vi har högre möjligheter.

Användarvisningsbild
Anna Sara
Kontakt:

Inläggav Anna Sara » 15 aug 2009 20:37

Dane Rudhyar pratar om RE-FORM-ULATION.

http://books.google.se/books?id=dApyUYh ... q=&f=false

Vi måste hjälpa varandra.. bara. Det finns inget orent maktanspråk.

Min Sol-Måne-mittpunkt som står i kvadratur till min Saturnus/Neptunus som är tredje huset, handlar specifikt om det här.

Sabisk symbol 10 gr Väduren i femte huset:

PHASE 10 (ARIES 10°): A TEACHER GIVES NEW SYMBOLIC FORMS TO TRADITIONAL IMAGES.

KEYNOTE: Revision of attitude at the beginning of a new cycle of experience.

This phase is the fifth of the second five-fold sequence, and in it we find expressed the capacity to restate the problem inherent in the first phase, i.e. the problem of focusing one's energies upon emotional drives and cultural values which exclude far more than they include. The subsequent stages of development taken together have added considerably to this attitude; as a result, there arises in the consciousness a desire to reformulate at a new level much that had been taken for granted because it indeed originally had been an evolutionary necessity. The very concrete emotion-arousing images of the past can now be reinterpreted as "symbols" with a wider scope of meaning.

At this fifth stage a new dimension of consciousness is discovered, revealing higher possibilities of experience and mental development. This is a phase of ABSTRACTION and of emotional allegiance.

JimmyAberg

Inläggav JimmyAberg » 15 aug 2009 21:15

!

JimmyAberg

Inläggav JimmyAberg » 15 aug 2009 21:19

defuzo skrev:Det finns tavlor, och så finns det heroinister.
?

defuzo skrev:Era liv okey (MEN VI BETALAR ERAN JÄVLA SJUKVÅRD MM!!!)
Vad menar du? Betalar inte jag min egen sjukvård?

JimmyAberg

Inläggav JimmyAberg » 15 aug 2009 21:30

roll over beethoven

Användarvisningsbild
Anna Sara
Kontakt:

Inläggav Anna Sara » 15 aug 2009 21:45

Alltså du förstår mig inte... tror att jag inte "har förstått".. Hallå? Jag har TÄNKT FÄRDIGT. Det är bara den praktiska förmedlingen som behöver bli mer flytande....

Så... det här behöver alltså lösas genom DELADE UPPLEVELSER. Det bästa vore om vi kunde locka till oss rejäla neuroleptikainjektioner.. ta in på psyket tillsammans och dokumentera allvaret i allt det här, och det som står utanför oss....

Känner att jag har en undanplockad "stolthet".. ett praktiskt minne/kunskap.. som gör mig hyperaktiv och lite bitter.. samtidigt tror jag att du har liknande referenser bara samlade i dina egna inre upplevelser/formuleringar av dig själv. Vi behöver et GEMENSAMT MÖTE där vi båda är jämlika.

Det är väldigt viktigt att du läser igenom det jag ger dig.

Herregud Jimmy -KAN du svara på frågan, vad är du rädd för: Hur mycket av ditt horoskop har du försökt förstå? Skicka gärna ett pm till mig med din födelsetid -och MANIPULERA inte är du snäll.

Det här ligger i för mycket obalans...

Nej jag romantiserade mig inte alls! Är du sjuk.. jag har ju upprepande gånger maximerat en slags orgasm av denna psykos och MÖTER GUD.. i onsdags när jag värderar min fysiska betingelse SOM den fysiska NATUREN (moln, himmel, osv)..

Det här handlar om KOMMUNIKATION... Jag har alltid varit med på att jag tänker gå hur långt som helst.

Om du svarar på det frågar; dvs LYSER UPP mina regriderade livsvillkor -så kommer du uppleva att jag svarar på dina frågor.

Det skulle också befria dig ifrån att "ta ansvar" för andras "eventuella" barnslighet...

Eller tror du att jag "spårar ur", menar du det? I så fall skulle det betyda att jag blir tvungen att uppsöka andra kretsar.. människor som är mer friare och ärligare mot sitt ideal.

Det här som det största musikstycke som någonsin gjorts -fast i falska falsetter.

Det du gör EFTERSÖKER den GENUINA OMFORMULERINGEN av religiösa fotografiska helheter/villkor och sanning/universum-system... men närmar sig det inte i sin egen isolering.

Jag ber om att du lyssnar på mig. Okej? Jag försöker hela tiden lyssna på andra.. men ser när det baljar ur på luftslottnivå av identitet.

Om det finns något hinder ivägen för att du ska kunna lyssna på mig -då vill jag att du DEKLARERAR det uppriktigt. Jag tål vad som helst, men jag orkar inte umgås i kretsar där man inte värderar RAKA SPEL.. allt för länge.

Användarvisningsbild
Anna Sara
Kontakt:

Inläggav Anna Sara » 15 aug 2009 21:59

Det jag snackar om är att jag stött på en person.... som vars mening/liv går ut på den "stora alienationen"... att vara UR/i-från dualiteten; och kalla det "sanningen"... Att bara kunna "få vara" genom att ta över detta anspråk som/med sig själv... [den evolutionära auktorieten -astrologi]

Men den finns inte. Man kan inte rama in folk såhär... Det handlar bara om hopplös alturism.. att vilja hjälpa folk att ta sitt mod till sig och börja "möta"... möta gud...

Jag är en människa bakom allt det här. Men bara där.. också.. vad än andra vill se och värdera..

Konkret, såhär är det: Jag FÖRLORADE min egen bubbla; och slavar nu under min gamla identitet; genom de människor jag initerade -men som inte var redo att möta slutet med mig. De äger mig.

Jag återinflamerades utanpå, vilket ser likadant ut. Jag "är på andra sidan" med HALVA MIG -eftersom min kropp återfödde sig själv I SAMMA PERSPEKTIV.

Användarvisningsbild
Kallekula

Inläggav Kallekula » 15 aug 2009 22:07

dubbel

Återgå till "Tankar och känslor"