JimmyAberg skrev:transversal:
Jag förstår inte alls din poäng.
Dock vet jag att jag aldrig blivit så kategoriskt oinspirerad som att läsa dina inlägg.
Mitt inryck är att du växt upp i en konventionell och snustorr akademikerfamilj.
"Transversal" har visst en poäng. Det finns inget konkret, beständigt, eller ens knappt begripligt i det som "Sara" säger. Nästan enbart subjektiv goja. Sedan brukar ju vara 1 sak som sägs, och 1 annan sak som menas. Speciellt för fruntimmer, och i synnerhet för missbrukare.
Sara bryr sig inte om dig JimmyAberg. Knarkare, och i synnerhet heroinister blir som psykopater. De är dom som är världens centrum. De gör allt för i det längsta för att uppräthålla sig själva, ljuger och bedrar hela sin omgivning. De kan lalla på en barvisa över lik, bara de får sin drog. Hon ger blankaste f**n i din fot, eller vad för frakturet du fått. Hon ger snarare intrycket av att vara skade glad på dig, för att du ville dra in myndigheter (sjukvården).
Så är det (kalla fakta). O snustorr bakgrund, klander va (ett kock styck skulle du mått bra av)? Kanske många skulle behöva förresten, hej.