such åter med klubban

Vad kan vi förbättra här på forumet? Kom med förslag och idéer!

Moderator: Moderatorgruppen

suchanother
Avstängd

such åter med klubban

Inläggav suchanother » 28 sep 2009 20:14

Johan, tänkte så här dina moderatorvänner har lämnat dej i sticket. En har dragit i sej svamp de andra två har försvunnit. Räddaren i nöden är jag men jag behöver en klubba. Kommer inte att härja utan det blir en moralisk skärpning på FF. Mitt inhopp är då tänkt som tillfälligt. Jag skötte väl mej bra senast? Alla var som tennsoldater. Allvarligt, tänkte avlasta dej lite.

Användarvisningsbild
Logos
Kontakt:

Inläggav Logos » 28 sep 2009 21:43

Har du alko-lås på tangentbordet?
What's the ugliest
Part of your body?
Some say your nose
Some say your toes
But I think it's YOUR MIND

suchanother
Avstängd

Inläggav suchanother » 28 sep 2009 22:07

Och vem är du Logos som leker intellektuell men egentligen är en pantad förortsidiot?
Du skriver hyggliga inlägg men har lite väl stor kostym på dej.

Användarvisningsbild
Logos
Kontakt:

Inläggav Logos » 28 sep 2009 22:10

Förlåt, framförallt leker jag elak när jag egentligen inte är det. Du skulle säkert bli en alldeles utmärkt moderator.
What's the ugliest

Part of your body?

Some say your nose

Some say your toes

suchanother
Avstängd

Inläggav suchanother » 28 sep 2009 22:20

Det är ok Logos, lite väl grovt påhopp från din sida. Men jag förlåter dej eftersom du är en hyvvens typ. :)

suchanother
Avstängd

Inläggav suchanother » 28 sep 2009 22:25

Logos, det där med att vara elak handlar mycket om att göra detta med glimten i ögat och med finess. Ofta svårt att förmedla sånt i en text men inte helt omöjligt, vilket mina skriverier vittnar om.

Användarvisningsbild
Logos
Kontakt:

Inläggav Logos » 28 sep 2009 22:38

Jo jag vet. Kanske skulle man börja använda smilies?  :)
What's the ugliest

Part of your body?

Some say your nose

Some say your toes

suchanother
Avstängd

Inläggav suchanother » 28 sep 2009 22:46

Har du helt rätt i, är själv dålig på sånt.

Användarvisningsbild
Zokrates

Re: such åter med klubban

Inläggav Zokrates » 02 okt 2009 21:29

suchanother skrev:Johan, tänkte så här dina moderatorvänner har lämnat dej i sticket. En har dragit i sej svamp de andra två har försvunnit. Räddaren i nöden är jag men jag behöver en klubba. Kommer inte att härja utan det blir en moralisk skärpning på FF. Mitt inhopp är då tänkt som tillfälligt. Jag skötte väl mej bra senast? Alla var som tennsoldater. Allvarligt, tänkte avlasta dej lite.

Japp, när jag tänker efter så har jag helt klart för mig att du skötte dig exemplariskt när du var moderator, för ovanlighetens skull stöttar jag dig till 100%.  :)

Användarvisningsbild
Kallekula

Inläggav Kallekula » 02 okt 2009 23:53

Kan inte tänka mig något mer underhållande. HelgSUCH skapar modereringsjobb åt vardagsSUCH.

p.s SUCH du måste bara ha med motiveringarna när du moderera dina egna inlägg.

För fan kör på. Hur kul som helst.
Fridens Liljor

matahari

Re: such åter med klubban

Inläggav matahari » 03 okt 2009 00:58

Zokrates skrev:
suchanother skrev: Kommer inte att härja utan det blir en moralisk skärpning på FF. Mitt inhopp är då tänkt som tillfälligt. Jag skötte väl mej bra senast? Alla var som tennsoldater. Allvarligt, tänkte avlasta dej lite.

Japp, när jag tänker efter så har jag helt klart för mig att du skötte dig exemplariskt när du var moderator, för ovanlighetens skull stöttar jag dig till 100%.  :)

Ah! Så den imbecille och det självutnämda ljushuvet är polare ändå! :)

Levee

Inläggav Levee » 03 okt 2009 02:00

Why the f*** not ? Stottar det forslaget utan vidare. Give him the power.

/Levee

Användarvisningsbild
Johan Ågren
Administratör

Inläggav Johan Ågren » 07 dec 2009 17:21

Missade det här inlägget (har varit lite frånvarande ett tag). Suchanother är både en trevlig och ansvarstagande person, ibland. Han har även varit moderator ett tag förut, men det fungerade inte så bra i längden. Vissa inlägg som dyker upp är ibland rent förskräckliga, och jag skulle vilja se att dessa modererades bort av Such, innan de dyker upp på forumet. Efter det skulle du/han kunna bli moderator. Det handlar lite om att anamma den intelligens som även tar hänsyn till vad en begränsad form som skriven text inte kan kommunicera (kommunikation kräver två parter). Notera dock att min egen intelligens torde vara rätt så stor då jag överväger att göra Such till moderator trotts att han kallat mig idiot och att jag kan dra åt helvete.  :)

Användarvisningsbild
Fromm

Inläggav Fromm » 08 dec 2009 15:03

Johan Ågren skrev:Missade det här inlägget (har varit lite frånvarande ett tag).

Ja Johan du har missat mycket (läsa mitt brev), tex att motivera avstängningen av biggj/jbig.
Därför undrar jag om din uppvisning främst bara var ett tillfredställande av makt-egot eller en politisk censur?

Du bör nog också förklara varför du indirekt belönar Matahari och Kallekula, vilkas texter här på FF enbart syftade till att sabotera texterna för biggj och filosofiforum?
When you play the fiddle at the top of the state, what else is to be expected but that those down below dance?
Karl Marx

Användarvisningsbild
Kallekula

Inläggav Kallekula » 08 dec 2009 15:57

Aja baja Frommen. Vad sa nu Johan kommer med ett endaste påstående som kan tolkas som personangrepp kommer jag att stänga av

Jag är saklig och spirituell, med ytterst tankeväckande och stringenta inlägg som mitt signum.

Sanningen är ju det, som du också vet, att det var alltid biggen som började bråka och med det följer en logik som alltid i oschyssta slagsmål att man anpassar sig till motståndaren.

Har du inte sett nu hur lugnt och sansat det är på forumet. Någon aning om vad det kan bero på?

Dessutom är du ju inte så dålig själv. Och hur kan det komma sig att det var inlägg i trådar där biggen huserade?

..och javisst kanske jag av och till stökat lite väl ibland men bättring gäller fr.o.m nu
Fridens Liljor

Återgå till "Feedback"