Skådespelaren

Ventilera dina personliga funderingar om smått och stort.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Anna Sara
Kontakt:

Skådespelaren

Inläggav Anna Sara » 25 jun 2012 21:14

Så har du någon gång missat detta eller testad detta av anledning?

Skön, estetisk, utanför gränser?

Problem, djur i naturen?

Är allt redan detsamma för dig?

Om tillvaron låter en människa skriva sig utanför normen av psykologiska behov (och skildra) -säga att "skådespelaren kan inte dö i denna plattform" (scen: kollaps?) Är det gängse moral, något vi alltid känner igen (i din humörsvängning, du vill "pressa normen".. "söka gränsen" med andra ord konservera (esoterisk) moralkrisen -allt pga lump ..)

Jag hoppas du har förstått frågan och min uppgivenhet som bidrag. Får det mig att slänga mig ut i omkastat ljus, det visste jag redan när jag skojar med dig.

Alltså har konstnären någon rätt att dö för sin egen intima progression (utmejlad inom gruppen, underkastad idealism och fri från undertryckt karikatyrism): är det ett "skäl" att driva frågan då liberalismen blåslagit språket och den feminina metateorin i estetisk klass, nog för "autentisk och pervers" för att "meditera" trots ansikten -så är det först här och där som massan-mänskligheten har en "lösbar kant"; vad har vi kvar -underklass av begär och i begåvning en "dämpning av moral" något värdelöst en "riktig filosof" dvs hellre handfallen i ljus och natt än i materiskt hunger (pga flykten och därför räddad från allt antipatos med approach; "en excentrering i våld och frispel" (vad annars, annat, för folket, någon): här kommer frågan åter -färgade varor är en ytterst förnedring av kär struktur och mänsklighetens första autentiska tolkning: erkänner rätten tudelad av livsvillkor i förnekelsens namn, är det där hon börjar inse sin egen roll -som jag sa undergiven paranoian i frihetens förhållningsgest -är plattformen den ledare den sympatiska överdrev eller var det orenheten i renheten (språket) i erkännande av teoretisk bestraffning som är detta underdrivna avtryck (med rysk klädsel som självisk gränsöverskrivning): "individens rättighet"...?

Är stationär esoteri något att beskaffa i våldets bild (empati) - frågan är nollställd. Varsegod!!

Okej. Lever en ung profet i tillvaroslump när spelet är slut i medåkarens dolda program i normens glidande färdig för fragmenteringens feminina ursäkt inför behovet att ljuga ifall du ljuger hur mycket du vill lika vackert som henne och minst lika etiskt?

Vilka är dina favoritarketyper och varför är psykologins färger i impuls verifiera auktoritet -ren frihet [tillsist, ohämmad karaktär, animaliskt seriemord]? Idéen är i sporten undergiven makten att sanna glädjen i systemets andra och sista skönhet: dvs. du själv är förgiven dina egna misstag och expanderad nog att kapitulera dess fria val; världen har aldrig varit lika smörig.

Användarvisningsbild
Anna Sara
Kontakt:

Inläggav Anna Sara » 25 jun 2012 21:20

Vad är en skådespelare???

Användarvisningsbild
Anna Sara
Kontakt:

Inläggav Anna Sara » 25 jun 2012 21:22

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/GhUmdCkGfCM" frameborder="0"></iframe>

Användarvisningsbild
Anna Sara
Kontakt:

Inläggav Anna Sara » 25 jun 2012 22:33

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/TiQ5VHTzjJ4" frameborder="0"></iframe>

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/njpI2VfB_vk" frameborder="0"></iframe>

klorofyll

Inläggav klorofyll » 26 jun 2012 19:21

Anna Sara skrev:Vad är en skådespelare???

Kanske någon som inte bryr sig om den blir känd?

Användarvisningsbild
Anna Sara
Kontakt:

Re: Skådespelaren

Inläggav Anna Sara » 05 jul 2012 17:52

Tänkte på Britney Spears nyss. Hon säger att hon bryr sig inte överhuvudtaget om hon är känd.

Jag har inte studerat matte på länge, men jag tänker göra det igen. Medlet i frågan (om skådespel) är förstås mindre påverkad, sinnet säger att matten är frispel inom vilken helhet som helst. Länkningen är inte detsamma som den autentiska frihet som skådespelaren i sin konstnärliga begåvning besegrar och värdet för renheten. Jag är förvisso irriterad på ältandet som kvalitet godtyckligen innebär.

Återgå till "Tankar och känslor"