Chatt-tråden - för dig som just nu är på Forumet
Moderator: Moderatorgruppen
- Severus Snape
Re: Chatt-tråden - för dig som just nu är på Forumet
absolut. vi firar med discokulamuggen!
- Severus Snape
- Severus Snape
what's god's name i can't remember
lynx skrev:Severus Snape skrev:riot is the only science I know
men ni är mögel
Vilka "ni"? Ger du dig på först rekoj och sedan oss andra forummedlemmar för att du lackade ur på bts531? Så löses inga konflikter.
Jag hade en idé om vad Snapes anklagelse gentemot mig kunde handla om. Men när jag skulle söka reda på det inlägget som skulle utgöra en grund för den anklagelsen, kunde jag inte längre se någon grund för anklagelse där. Antingen så mindes jag fel (skulle inte förvåna mig), eller så redigerade Snape sitt inlägg i efterhand. Enklast hade varit om Snape bara kunnat förklara vad han menade, kanske kunde jag då kunnat få en förklaring om något som jag kunde be om ursäkt för. Men jag vet att kommunikation inte alltid är enkelt, och mycket möjligt att jag inte skulle förstå ändå, om han försökte förklara.
David Holmberg, moderator på filosofiforum
Filosofiblogg (på engelska): http://recollectingphilosophy.wordpress.com/
Maskrosrotsinitiativ: https://www.facebook.com/groups/477981001260196
Filosofiblogg (på engelska): http://recollectingphilosophy.wordpress.com/
Maskrosrotsinitiativ: https://www.facebook.com/groups/477981001260196
snape, jag vädjar till dig - tycker inte du själv att det är hög tid att reda ut detta?
- Severus Snape
men förstår ni inte nyansskillnaden på ord mellan uppror och mögel? varför ta det intimt?
- Severus Snape
jag lyssnar på julmusik nu
- Severus Snape
jag har samlat Mariah Carey-remixas sedan 15 års ålder. Jag har 1283 stycken nu! ! ! ! !
har ni några samlingar?
har ni några samlingar?
- Severus Snape
https://soundcloud.com/purlieu-recordings/peu020
PEU020: Ljudvägg - Ackord ('Transformation' Limited 12", November 27 2020)
Hittat ett akustiskt mästerverk på 99musik ! !
PEU020: Ljudvägg - Ackord ('Transformation' Limited 12", November 27 2020)
Hittat ett akustiskt mästerverk på 99musik ! !
- HoneyBadger
köpte smoothie med ananas i var förvånande riktigt gott
- HoneyBadger
lynx skrev:HoneyBadger skrev:lynx skrev:Hur gammal är du, honeybadger? Satanism-ideer kan hända att det florerar i en förvirrad fas i tonåren. Vanligtvis om de nu uppkommer.
Jag är inte satanist, jag inte seriös med allt jag skriver. Speciellt i en chatt tråd som denna. Jag kommunicerar via memer; att upprepa någonting om och om igen för komisk effekt. Eller skriva banala saker för att det är komiskt eller satiriskt eller sarkastiskt.
Det där övergår mitt förstånd. Jag är ärlig i det jag skriver. Varför är inte du det?
Ett stockphoto på en get med nån gotisk bok med texten: jag är öppen satanist. Bilden är varken min eller att jag skulle vara satanist. Jag vet inte om papa john borde få nobel pris men en dubbel cheeseburger pizza är mer intressant av vad de flesta skribenter tar upp online
Jag har heller inte haft 40 pizzor dom senaste 30 dagarna det var ett citat - en Comedy relief på dramat så var över den kommentaren
Det här inte blodigt alvar
- HoneyBadger
Jag är en person som oftas inte följer med i texten bara ibland med typiska 'catch-phrases' så när jag lyssnar om och följer med i texten känns texten cringe
Jag fick reda genom internet att folk lyssnar på låtar bara för att dom gillar texten, jag fann det främmande för mig
Jag fick reda genom internet att folk lyssnar på låtar bara för att dom gillar texten, jag fann det främmande för mig
- HoneyBadger
Severus Snape skrev:jag har samlat Mariah Carey-remixas sedan 15 års ålder. Jag har 1283 stycken nu! ! ! ! !
har ni några samlingar?
Jag har över 10k bilder på min dator. Allt från tavlor till sci-fi, landskap. Jag har en samling på över 500 historiska kartor etc. Jag har försökt samla alla UFO bilder och allaged bilder på aliens. Men tröttnat på det är mest bara tavlor och sci fi numera
- HoneyBadger