Kallekula skrev:Klart AV kan fixa ett riktigt jobb om han vill, och däri låg min poäng.
Vad fan ska jag med ett "riktigt jobb" till? Jag gör ju precis det jag vill. Har det undgått dig på något sätt? Jag är väl inte dum heller.
Ta det lugnt med komplimangerna Such, det går mig lätt åt huvudet. Jag blir knepig då. Behöver kapas jämnt med marken ibland, det är så perfektion erhålles. Psyket tar ju inte emot en - man är förr knäpp.
Vad med ekorrhjul till? Återuppfinna nånting idiotiskt en gång till? För att parafrasera Teratologen: varför slita ett helt liv för att göra en dålig sak sämre? Kalle kan köra upp sina riksdaler i arslet, tycker inte om idén med ett väsen ovan mitt eget huvud - kan omöjligt finnas.
Vad är det med dig Kalle? Varför leker du präst? Det bekommer dig icket - du har inte den stil som krävs. Men de är ju också ett förvirrat släkte. Allt för gemenskapens skull. Fånga in dem när de är små - spelar ingen roll om de begriper vad det är de tror på -, så att vi kan få ett tydligt "rätt" och "fel", ett tydligt "vi" och "dem". Logocentrisk, egocentrisk, fallocentrisk - i kubik. Varför inte sväva en decimeter ovanför? Detta evinnerliga penisavund, dessa brustna självkänslor. Så de måste slå sig fram här i världen - skaffa pengar, status, makt -, och allt bara för att de känner ett livslångt tillkortakommande. Kom igen nu fåntrattar! Jag häller skit på er.
Skillnaden mellan du och jag Kalle, det är att jag har samvete - och bra argument. Gå och snyt dig! Du kan börja snacka när du slutat leva på tjejen din!