brukar du kissa i duschen?
Moderator: Moderatorgruppen
-
magicadehex
brukar du kissa i duschen?
som rubriken lyder: kissar ni i duschen?
OBS! det är en seriös undran, så försök vara så ärliga som möjligt & hoppas ni inte tar illa upp över frågan.
ni som vill & vågar får gärna kommentera era svar.
OBS! det är en seriös undran, så försök vara så ärliga som möjligt & hoppas ni inte tar illa upp över frågan.
ni som vill & vågar får gärna kommentera era svar.
Magicadehex
Om jag förstår rätt så är du en tjej?
Undrar.. kan tjejer verkligen kissa i duschen. Hur är siktet erat :/
"I would not know what the spirit of a philosopher might wish more to be than a good dancer." - Fredrich Nietzsche
-
magicadehex
Plecto skrev:Magicadehex
Plecto.. jag är tjej. självklart kan tjejer kissa i duschen. siktet är att det rinner rakt ner :D
ditt inlägg får mig att börja spekulera huruvida män kissar i duschen.. undras om de försöker "slå en båge" och pricka rätt ner i avloppet?
- Avantgardet
Lade min röst på att det händer. Pissade på en rosa badskumsflamingo i fjol (inbillade mig att den låg bakom min bältros, innan den var diagnosticerad vill säga), det var lite av en lyxvariant, i "vanliga" fall så blir det inte lika spännande. Inte heller söker jag sikta på avloppet. Dock sitter jag alltid och kissar på toalettstolen, den där freudianska grejen med att ha penis slutade intressera mig tidgare än andra antar jag - såg fördelarna som det innebär när det kommer till städandet.
En god vän om mig: "Inte ens hans egen mor tycker om honom!"
-
magicadehex
-
magicadehex
Avantgardet skrev:Lade min röst på att det händer. Pissade på en rosa badskumsflamingo i fjol (inbillade mig att den låg bakom min bältros, innan den var diagnosticerad vill säga), det var lite av en lyxvariant, i "vanliga" fall så blir det inte lika spännande. Inte heller söker jag sikta på avloppet. Dock sitter jag alltid och kissar på toalettstolen, den där freudianska grejen med att ha penis slutade intressera mig tidgare än andra antar jag - såg fördelarna som det innebär när det kommer till städandet.
Avantgardet.. tack för svar. det är hittills bara du & jag som gör det.
-
magicadehex
- Johan Ågren
- Administratör
Återgå till "Tankar och känslor"