SportFilosofen skrev:Det lär vara få som vill bli opererad av någon som går på benso =)
Äsch! Vad fan, lite spänning gör det ju bara roligare! Var är klininken och vad kan vi hitta på att jag ska opereras för?
Moderator: Moderatorgruppen
Avantgardet skrev:SportFilosofen skrev:Det lär vara få som vill bli opererad av någon som går på benso =)
Äsch! Vad fan, lite spänning gör det ju bara roligare! Var är klininken och vad kan vi hitta på att jag ska opereras för?
SportFilosofen skrev:Avantgardet skrev:SportFilosofen skrev:Det lär vara få som vill bli opererad av någon som går på benso =)
För din egen skull kan vi ta nått enkelt. Nageltrång kanske?
Avantgardet skrev:SportFilosofen skrev:Avantgardet skrev:SportFilosofen skrev:Det lär vara få som vill bli opererad av någon som går på benso =)
Kan du fumla till det ordentligt då också, så att jag kan fixa sjukskrivning efteråt?![]()
Och recept på lite mediciner förstås...
Måste pysa nu... tittar in senare.
SportFilosofen skrev:Avantgardet skrev:SportFilosofen skrev:Det lär vara få som vill bli opererad av någon som går på benso =)
suchanother skrev:SportFilosofen skrev:Avantgardet skrev:SportFilosofen skrev:Det lär vara få som vill bli opererad av någon som går på benso =)
Ber om ursäkt, fattade inte riktigt vad saken gäller.
Okänsligt av mej med gjorde detta i oförstånd.
Återgå till "Tankar och känslor"
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst