Homosexuell?
Moderator: Moderatorgruppen
- Åkes granne
- Kontakt:
- Avantgardet
Men det leder väl inte till större problem än man gör det till?
Kvinnor är fascister av naturen, bottnar i deras penisavund, kan de förstås inte hjälpa.
Kvinnor är ett helvete att leva med och ett helvete att leva utan. Pick your poison. Så länge jag är på fri fot är jag nöjd, förr eller senare trasslar jag säkert in mig i nåt ändå - de har ju en tendens att finta oss män till sig, i våra svaga stunder.
Kvinnor är fascister av naturen, bottnar i deras penisavund, kan de förstås inte hjälpa.
Kvinnor är ett helvete att leva med och ett helvete att leva utan. Pick your poison. Så länge jag är på fri fot är jag nöjd, förr eller senare trasslar jag säkert in mig i nåt ändå - de har ju en tendens att finta oss män till sig, i våra svaga stunder.
En god vän om mig: "Inte ens hans egen mor tycker om honom!"
- Åkes granne
- Kontakt:
Är penisavund en metafor eller syftar du freudianskt på biologins "struktur"?
Jag tycker du beter dig primitivt emellanåt Avantgardet, men så balanserad som din självbild säger är du inte heller.
Fattar ni inte att A L L A känner såhär? Bravo. Män. Kvinnor. Människor. Det hände.
Jag tycker du beter dig primitivt emellanåt Avantgardet, men så balanserad som din självbild säger är du inte heller.
Fattar ni inte att A L L A känner såhär? Bravo. Män. Kvinnor. Människor. Det hände.
..::Quantum reinterpretation, breaking through zombiefication.. "I AM" the energy of me losing prenatal ground, with the grave to lean on, fuzzy freedom::..
- Avantgardet
Typiskt kvinnligt är att inte alltid gilla humor, vet däremot inte varför. Men ja, jag syftade på råfreudianismens läsning av människans psyke - eller här var det kvinnans. Jag är emellertid inte säker på att jag delar denna, det var mest ett skämt.
Men vem kan tacka nej till ett tillfälle som detta? En tråd som heter "homosexuell", det inbjuder ju till smutskastning av kvinnan - och hon behöver det fan emellanåt, annars blir hon uttråkad.
Men vem kan tacka nej till ett tillfälle som detta? En tråd som heter "homosexuell", det inbjuder ju till smutskastning av kvinnan - och hon behöver det fan emellanåt, annars blir hon uttråkad.
- Åkes granne
- Kontakt:
Jag har t.ex. ALDRIG tänk i termer av olikheter när de gäller kvinnor och män; min känslighet (som alltid tagit stor plats på komplexa sätt -och det säger jag inte för att visa hur "ovanlig" jag är, utan för att det kan se mycket individudellt ut.) -min känslighet som sagt, -som lett till "attraktionsmedvetenhet" och allt det där; det har alltid byggt på att jag sårats/hatat rollernas resp. SVEK, att de TROTT sig vara si och så, olika dvs.
DET är Vattumannen/Uranus/11.e huset -grundprinipen; fattar ni inte!! Det finns ett "tredje kön" -men det kanske är så att precis som upplevelsen av "homosexualitet" för att nämna det, som tråden här syftade på lustigt nog; så -är detta kanske en medvetenhet, rent utav LÄGGNING som alla inte kan relatera till -kanske definitivt inte som "det naturliga" eller ens som klassificierat i den kategorin. Trots det ligger människans enorma realisering inom det -ofött och mystiskt.
Och jag menade vad jag sa ang. "vänskap"/jämlikhet* -mitt "larv" byggde på det sista där med ducshen, men förstås är det inget jag tycker är konstigt överhuvudtaget heller.
*= bokstavligen är det specifika där själva "bilden" av mig; min värdegrund, whatever, allting som jag är.. Anser det vara alla människors -men vi befinner oss på OLIKA NIVÅER i vår EVOLUTIONÄRA process. Det kan ni inte förneka; och snälla -nu när vi lägger ner tid inom detta seriösa forum; låt inte det hända -det vore ju komiskt; men somliga kanske alltid nöjt sig med ironin, vad vet jag.
DET är Vattumannen/Uranus/11.e huset -grundprinipen; fattar ni inte!! Det finns ett "tredje kön" -men det kanske är så att precis som upplevelsen av "homosexualitet" för att nämna det, som tråden här syftade på lustigt nog; så -är detta kanske en medvetenhet, rent utav LÄGGNING som alla inte kan relatera till -kanske definitivt inte som "det naturliga" eller ens som klassificierat i den kategorin. Trots det ligger människans enorma realisering inom det -ofött och mystiskt.
Och jag menade vad jag sa ang. "vänskap"/jämlikhet* -mitt "larv" byggde på det sista där med ducshen, men förstås är det inget jag tycker är konstigt överhuvudtaget heller.
*= bokstavligen är det specifika där själva "bilden" av mig; min värdegrund, whatever, allting som jag är.. Anser det vara alla människors -men vi befinner oss på OLIKA NIVÅER i vår EVOLUTIONÄRA process. Det kan ni inte förneka; och snälla -nu när vi lägger ner tid inom detta seriösa forum; låt inte det hända -det vore ju komiskt; men somliga kanske alltid nöjt sig med ironin, vad vet jag.
..::Quantum reinterpretation, breaking through zombiefication.. "I AM" the energy of me losing prenatal ground, with the grave to lean on, fuzzy freedom::..
- Avantgardet
- Åkes granne
- Kontakt:
Grattis! Nu har ALLA sett din EGENTLIGA PASSION, Avantgardet -och dess TRICK. Inget ovanligt. Jag är seriös, på allvar. Du är nog mycket trevlig som person för de som lär känna dig. Har du bra självkänsla föresten?
(EDIT: Och jag skrev detta INNAN jag läste övre, vill inte uppfattas som oärlig.)
(EDIT: Och jag skrev detta INNAN jag läste övre, vill inte uppfattas som oärlig.)
- Åkes granne
- Kontakt:
- Avantgardet
Du förstår ju vidare att inte ens nu, i min avskildhet, förmår hålla min värld fri från kvinnan, som nu. Hon smyger sig in som ett djävla virus. Okej, det är förbannelsen, men vi har likförbannat detta, okej, låt gå för det. Sån är min inställning. Vurmar ju också för en lite mer primitiv livsstil, och vi klarar oss förbannat bra med att banta ner på många områden.
- Åkes granne
- Kontakt:
TRICK-SPEL:
http://supraphysical-finale.blogspot.co ... -bild.html
Det är jobbigt att ha förstått vissa saker, fastnar lätt mycket i det sen. Men intressant ändå. Upplevde det där totalautistiska när jag förlorade mitt jag innan jag fyllde 18, där -kort några timmar. Att ha "penetrerat hemligheten", dvs. Undviks. Jag menar det; AKTA ER.
(Alltså -tidsuppfattningen -krossad från djupet. Sailaways har beskrivit detta genom "ängeln" som trodde för mycket.)
http://supraphysical-finale.blogspot.co ... -bild.html
Det är jobbigt att ha förstått vissa saker, fastnar lätt mycket i det sen. Men intressant ändå. Upplevde det där totalautistiska när jag förlorade mitt jag innan jag fyllde 18, där -kort några timmar. Att ha "penetrerat hemligheten", dvs. Undviks. Jag menar det; AKTA ER.
(Alltså -tidsuppfattningen -krossad från djupet. Sailaways har beskrivit detta genom "ängeln" som trodde för mycket.)
- Avantgardet
Åkes granne skrev:Grattis! Nu har ALLA sett din EGENTLIGA PASSION, Avantgardet -och dess TRICK. Inget ovanligt. Jag är seriös, på allvar. Du är nog mycket trevlig som person för de som lär känna dig. Har du bra självkänsla föresten?
Funderar inte så mycket över självkänsla, jag koncentrerar mig på att njuta av livet. Har så skön tillvaro som det är. Ser ut som fan här, och jag tvättade nyss av mig en hel veckas smuts typ, somnar ofta i kläderna, tokstukad. Smutsen är mitt rätta element. Men så fostras vi grabbar till att få skita ner oss och lägga världen under oss, medan flickorna fostras till att vara försiktiga (för att presentera en tanke från de Beauvoir), högklackat, långa naglar, sån shit.
(kommer inte ihåg vad jag har i ascendenten, kan försöka kolla upp)
- Åkes granne
- Kontakt:
Du förstår ju vidare att inte ens nu, i min avskildhet, förmår hålla min värld fri från kvinnan, som nu. Hon smyger sig in som ett djävla virus. Okej, det är förbannelsen, men vi har likförbannat detta, okej, låt gå för det. Sån är min inställning. Vurmar ju också för en lite mer primitiv livsstil, och vi klarar oss förbannat bra med att banta ner på många områden.
Jo. Men så här är det ju för samtliga. Beror bara på var man investerar honom och henne (båda två) -och det är väl en komplimang att få bevis på att man inte är sjuk ("dataspelspsykoser", osv.)
- Åkes granne
- Kontakt:
Smutsen är mitt rätta element. Men så fostras vi grabbar till att få skita ner oss och lägga världen under oss
Brukar ta sådana här privata perioder i perfekta alterneringar till det kliniska, vilket är en anleding till min bekväma tendens till isolering -men detta handlar mer och tillfredsällelsen av att "riva ner och bygga upp" -i en passiviserad form; alltså inte något mer storartat en så.
Jag tänker på det ofta; och älskar att slänga saker omkring mig -det är en av mina stolta moralkoder, för att visa hur mycket jag bryr mig om
..oj , fan det BRINNER
- Avantgardet
Åkes granne skrev:Du förstår ju vidare att inte ens nu, i min avskildhet, förmår hålla min värld fri från kvinnan, som nu. Hon smyger sig in som ett djävla virus. Okej, det är förbannelsen, men vi har likförbannat detta, okej, låt gå för det. Sån är min inställning. Vurmar ju också för en lite mer primitiv livsstil, och vi klarar oss förbannat bra med att banta ner på många områden.
Jo. Men så här är det ju för samtliga. Beror bara på var man investerar honom och henne (båda två) -och det är väl en komplimang att få bevis på att man inte är sjuk ("dataspelspsykoser", osv.)
Ja, så är det för alla, kvinna och man är ju två begrepp, primära begrepp skulle vissa hävda, eller en primär olikhet, som betingar hela vår person, och våra sätt att bemöta den andre. I samma bemärkelse som du talar om dessa könsroller som i olika stunder, och perspektiv, tvingar sig på dig, på samma sätt talade jag om dem i citatet ovan.
- Avantgardet
Åkes granne skrev:Smutsen är mitt rätta element. Men så fostras vi grabbar till att få skita ner oss och lägga världen under oss
Brukar ta sådana här privata perioder i perfekta alterneringar till det kliniska, vilket är en anleding till min bekväma tendens till isolering -men detta handlar mer och tillfredsällelsen av att "riva ner och bygga upp" -i en passiviserad form; alltså inte något mer storartat en så.
Jag tänker på det ofta; och älskar att slänga saker omkring mig -det är en av mina stolta moralkoder, för att visa hur mycket jag bryr mig om
..oj , fan det BRINNER
Har du tänt eld på nåt?
Återgå till "Tankar och känslor"