Lek igen - associera ord.
Moderator: Moderatorgruppen
- * KYREUS *
- Ort: Antiken, agoran, piazzan, Stadion, syns ibland i Palaestran, dock aldrig iklädd cykelhjälm ...
- Avantgardet
- Avantgardet
http://www.youtube.com/watch?v=nz6nq4AhFZE
Tar mig friheten. Bara så att ingen tänker fel. Jag har självbevarelsedrift. Tycker om att ha en vanlig metabolism genom vilken saker och ting måste passera, känns tryggt antar jag. Tycker det är tragiskt med alla dessa som är fullkomligt destruktiva. Som ger fan i allt. Intalar mig att jag står över dem. Samtidigt vet jag hur skenheligt det är. Finns ingen annan som är ett uns bättre själv heller. Inte ens helgonen. Ledsen, men så ligger det till. Bara sluta drömma.
Tar mig friheten. Bara så att ingen tänker fel. Jag har självbevarelsedrift. Tycker om att ha en vanlig metabolism genom vilken saker och ting måste passera, känns tryggt antar jag. Tycker det är tragiskt med alla dessa som är fullkomligt destruktiva. Som ger fan i allt. Intalar mig att jag står över dem. Samtidigt vet jag hur skenheligt det är. Finns ingen annan som är ett uns bättre själv heller. Inte ens helgonen. Ledsen, men så ligger det till. Bara sluta drömma.
En god vän om mig: "Inte ens hans egen mor tycker om honom!"
- * KYREUS *
- Ort: Antiken, agoran, piazzan, Stadion, syns ibland i Palaestran, dock aldrig iklädd cykelhjälm ...
- till A
ord
ass
o
CIA
tioner
(inget annat!!!)
ass
o
CIA
tioner
(inget annat!!!)
Tro inte; sök!
DETECTUM * VERITATUM * PAXUM
/*Dies hodiernus amicus tuus
- dies hesternus conscientia tua *
= Dagen är din vän, gårdagen ditt samvete.
(c) KYREUS, mikrofilosof, anno 2 006/
DETECTUM * VERITATUM * PAXUM
/*Dies hodiernus amicus tuus
- dies hesternus conscientia tua *
= Dagen är din vän, gårdagen ditt samvete.
(c) KYREUS, mikrofilosof, anno 2 006/
- Avantgardet