jag satt och tänkte och jag kom fram till att det kanske skulle vara möjligt att bota personlighetsstörningar som kännertäcknas av nedsatt beteende repertoar med hjälp av järnpiller och magneter. jag vet inte om upptäkten redan är uppfunnen, jag tror att jag har hört om det någonstans.
Ok. Vid vissa tillstånd så försämmras aktiviteten i frontal cortex. Om man då äter järn piller och låter en magnet mot panloben dra till sig järnet i blodet så kanske blodet följer med och aktiviteten ökar.
Vad tror ni?
Magnet terapi vid nedsatt beteende repertoar
Moderator: Moderatorgruppen
-
Phileas Fogg
- Avstängd
-
Tobias Israelsson
Re: Magnet terapi vid nedsatt beteende repertoar
Phileas Fogg skrev:jag satt och tänkte och jag kom fram till att det kanske skulle vara möjligt att bota personlighetsstörningar som kännertäcknas av nedsatt beteende repertoar med hjälp av järnpiller och magneter. jag vet inte om upptäkten redan är uppfunnen, jag tror att jag har hört om det någonstans.
Ok. Vid vissa tillstånd så försämmras aktiviteten i frontal cortex. Om man då äter järn piller och låter en magnet mot panloben dra till sig järnet i blodet så kanske blodet följer med och aktiviteten ökar.
Vad tror ni?
Käkar man hjärnpiller ändrar man definitivt personligheten, med eller utan magneter. Äckliga djur de där maneterna. Mest gelé. Skall man äta dem?
undrar Algotezza, för dagen ringrostigt järndöd
Algotezza aka Algotezza