Oavsett vad du tror kommer hända 2012, inklusive ingenting, så måste ni ändå kunna se att världen redan påbörjat en transformeringsprocess. Globaliseringen går superfort och människors kommunikationsmöjligheter
är större än någonsin. Vi sitter i samma båt, finanskrisen drar oss ner tillsammans, svininfluensan påverkar inte bara ett land utan hela världen.
Förändringsfrekvensen och förändringshastigheten accelererar och ökar inom varje område.
Det är kanske dags att fundera lite mer över 2012, iaf se på världen idag och förstå att något måste ske om vi ska kunna fortsätta leva.
För er som är seriöst intresserade av 2012 finns ett svenskt forum som är helt tillägnat 2012.
http://www.2012forum.se Där finns diskussioner om teorier, profetior, Överlevnadsstrategier, spiritualitet och vetenskap etc.
Kan ni inte se att något är på gång?
Det är ju bara att se på världen med sina egna ögon.
För er som är seriöst intresserade av 2012
Moderator: Moderatorgruppen
-
suchanother
- Avstängd
-
JimmyAberg
-
suchanother
- Avstängd
På vilka sannolikhetskalkyler grundas detta på?
I rouletten har jag märkt vissa konstigheter som inte följer fysiska lagar. Alltså är sannolikheten satt ur spel och har man en observant hjärna så märks vissa signifikativa avvikelser i mönstret. Kan vara en så enkel grej att jag fånstirrar på tjejen varvid hon blir nervös och rullar kulan helt fel. Härigenom kalkylerar jag att 32 röd slår in och lägger en matta.
Är vi överlevnadskonstnärer så är vi det.
I rouletten har jag märkt vissa konstigheter som inte följer fysiska lagar. Alltså är sannolikheten satt ur spel och har man en observant hjärna så märks vissa signifikativa avvikelser i mönstret. Kan vara en så enkel grej att jag fånstirrar på tjejen varvid hon blir nervös och rullar kulan helt fel. Härigenom kalkylerar jag att 32 röd slår in och lägger en matta.
Är vi överlevnadskonstnärer så är vi det.
Låter helt klart intessant får se vad det verkligen är, har registerat mig där under namnet FIG-GHD742
Men kommihåg: Vi Alla Är Vilsen, Men Ändå Fångar I Denna Värd
www: Fig.Maxxflow.com
Mail: fig.ghd742@gmail.com
www: Fig.Maxxflow.com
Mail: fig.ghd742@gmail.com