Det finns nog ett hemligt nätverk, men det är bara till för de brunblå! Det är ej första gången det sluter sig samman i sin jugend för att dyfta uteslutningar!
MVH
bigj
Moderator: Moderatorgruppen
biggj skrev:hejsan!
Det finns nog ett hemligt nätverk, men det är bara till för de brunblå! Det är ej första gången det sluter sig samman i sin jugend för att dyfta uteslutningar!:lol: :lol:
MVH
bigj
Jag syftar naturligtvis inte på dina faktauppgifter (som jag uppskattar) utan att underliggande problem som du inte tar upp utan istället försöker kompensera för.biggj skrev:Hejsan!
Det har jag misstänkt länge, och det är ju inte svårt att räkna ut vilka det är! Men så är det, människor med dåligt självförtroende, och rätt oklara insikter i samhällsfrågor, brukar ju alltid på något sätt försöka markera att de också existerar! :)
Men det verkar som mina faktainlagor inte så sällan gör dem frustrerade och därmed än mer benägna om att störa debatter och annat på forumet! Det är därför sådana som Kallekula, Matahari, Loke, Jimmy A och några andra nonsensnötter då och då framträder utan att vilja annat än att störa debatter och utlagor om det ena och andra! :wink:
Tackar för dessa uppgifter trots allt, Zokrates!
MVH
bigj
Återgå till "Politik och samhälle"
Användare som besöker denna kategori: 7 och 0 gäster