Omyndigförklarandet av sexarbetare

Politiska ideologier, ekonomiska strategier och lagfrågor.

Moderator: Moderatorgruppen

J R Auk

Inläggav J R Auk » 01 dec 2009 23:17

biggj skrev:Hejsan!

Ho ho ho ho ho......Logos tyckte sig se en strimma normalitet hos matahari! Men det höll visst inte så länge! :lol:

Vad är det då som får våra pedofilliberaler och torskliberaler, såsom Kallekula, Justin Case, Teoretikern och Matahari, bli så upprörda i denna prostitutionsdebatt?

Hallå antingen är jag den som förestår det pedofila kalaset eller inte.

Ge fan i och stryk mig ur rullarna bara för att det passar dig för tillfället, vilket är dessa 10 sekunder (för övrigt talande för dina infantila inställning till andra människor, tror du att de glömmer så snabbt).
The decisions of bureaucracy are frequently reduced to Yes or No answers to drafts submitted to it; the bureaucratic way of thinking has become the secret model for a thought allegedly still free. But the responsibility of philosophical thought in its essential situations is not to play this game. A given alternative is already a piece of heteronomy. - Theodor W. Adorno

J R Auk

Inläggav J R Auk » 01 dec 2009 23:36

Det som upprör folk är att du i dina svaga stunder erkänner att du våldtar småflickor och beklagar dig över att du måste trösta dem Jbig, BigJ och sedan försöker tillskriva andra det. Synd nu bara att det inte går att påvisa det längre, men vi minns, vilket gör att du nu går till full attack.

Din tidigare vän har blivit fiende just för att känner till din mörka hemlighet.

Du kan vara lugn dock, jag kommer inte hemsöka dig, har aldrig velat dra fram dig bakom din pseudonym. Tänker mig hellre att det inte finns någon alls bakom nicket.

Vill behålla min tilltro till mänskligheten. Vill fortsätta vara emot dödsstraff och liknande saker.
The decisions of bureaucracy are frequently reduced to Yes or No answers to drafts submitted to it; the bureaucratic way of thinking has become the secret model for a thought allegedly still free. But the responsibility of philosophical thought in its essential situations is not to play this game. A given alternative is already a piece of heteronomy. - Theodor W. Adorno

matahari

Inläggav matahari » 01 dec 2009 23:47

Hallå antingen är jag den som förestår det pedofila kalaset eller inte.

Ge fan i och stryk mig ur rullarna bara för att det passar dig för tillfället, vilket är dessa 10 sekunder (för övrigt talande för dina infantila inställning till andra människor, tror du att de glömmer så snabbt).

Hallååå, stop å belägg, du får fanimej  ställa dig i kön precis som vi alla andra! :)

Auk, blir tvingad till att nodda lite med hatten för den!

matahari

Inläggav matahari » 01 dec 2009 23:52

Stackars Auk, två gånger har hans fina utlagda retorik blivit tillskriven mig
och båda gångerna av två ho ho'ande kommunister i röd vit tomte dräkt!
Men vem av dem är tomten och vem är nissen?
Jag har börjat inse FF's sanna funktion! :)

När ska jag kunna sluta skratta?...........................hehe....................hoho..............pust! :)

En dag på skeppet Enterprise:

Logos nere i maskinrummet skickar ett meddelande till bryggan:
logos sa: kommunist är jag.

Data får meddelandet:
http://www.youtube.com/watch?v=COSeM2EV ... re=related

Användarvisningsbild
Kallekula

Inläggav Kallekula » 02 dec 2009 00:00

Ha ha matahari du är en rolig fan. Eloge.

En frisk fläkt här.

Kreativ skrivet.
Fridens Liljor

matahari

Inläggav matahari » 02 dec 2009 00:02

[quote="Kallekula"
Hon har väl fetat på sig konstant genom åren. Lite att hugga tag i.  :)

Det var det jag menade! :)

matahari

Inläggav matahari » 02 dec 2009 00:05

Kallekula skrev:Ha ha matahari du är en rolig fan. Eloge.

En frisk fläkt här.

Kreativ skrivet.

Vi får tacka Auk för heliumet! :)

J R Auk

Inläggav J R Auk » 02 dec 2009 18:26

Vart har vi Him håle?

Blev det för mycket för den som gett sig in i leken? Jag antar att när både nuna och begångna brott avtäckts av "det liberala klientelet" så blev det för mycket.

Konfronterad inte bara med förträngda minnen utan även en rungande majoritet som fördömer är det väl svårt att intala sig att "godheten" är ens främsta kännetecken. Varför lyssnade han inte månne? "Vi" (det kungliga kanske?) påtalade ju att han inte skulle projicera sina synder på andra som teoretiserar, förgången praktik skall inte döljas utan mötas med rak rygg. Endast så kan man komma över sig själv och växa som människa.

Vart är han månne nu? Och dränker sina sorger kanske? "Vi" hoppas då det inte sker på vanligt maner, med flaskan, utan att något mer konstruktiv infinner sig, lämplig sjö ex, eller någon regnpöl, för där lär han inte bottna heller med tanke på det "djup" han uppvisar.

Hohohoho Tomtefan, nej just det af Trolle skall det väl vara, jävla pöbelaristokrat.

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 02 dec 2009 18:49

J R Auk skrev:Vart har vi Him håle?

Blev det för mycket för den som gett sig in i leken? Jag antar att när både nuna och begångna brott avtäckts av "det liberala klientelet" så blev det för mycket.

Konfronterad inte bara med förträngda minnen utan även en rungande majoritet som fördömer är det väl svårt att intala sig att "godheten" är ens främsta kännetecken. Varför lyssnade han inte månne? "Vi" (det kungliga kanske?) påtalade ju att han inte skulle projicera sina synder på andra som teoretiserar, förgången praktik skall inte döljas utan mötas med rak rygg. Endast så kan man komma över sig själv och växa som människa.

Vart är han månne nu? Och dränker sina sorger kanske? "Vi" hoppas då det inte sker på vanligt maner, med flaskan, utan att något mer konstruktiv infinner sig, lämplig sjö ex, eller någon regnpöl, för där lär han inte bottna heller med tanke på det "djup" han uppvisar.

Hohohoho Tomtefan, nej just det af Trolle skall det väl vara, jävla pöbelaristokrat.

Det finns ju mängder med exempel på före detta alkoholister som efter att de blivit omvända predikar med all kraft mot flaskan. Varför skulle inte något liknande kunna vara fallet med biggj? Har han gjort det ni tillskriver honom, samt besegrats av förnuftet att förkasta detta beteende, då skall han väl inte gå och dränka sig, tvärtom uppvisar han ju då en än rakare rygg. Matahari däremot, dennes synder lär väl aldrig frivilligt komma upp till ytan, hur grund sjöbotten han än trampar.

Kallekulan fick mig att undra, då dennes frispråkighet angående att köpa sex var så kollosalt stor, att måhända fann han även sin fru på Malmskillnadsgatan, inte illa. Undrar om han fortfarande betalar när lusten kryper på? :wink:

Användarvisningsbild
Kallekula

Inläggav Kallekula » 02 dec 2009 20:13

Mern vänta nu Zokrates. Nu minns jag den skitnödige bittra kvinnohataren in action. Hur lät det för ett tag sedan. Uj huj vad det dröp bitterhet om hur kvinnor är och var.

Skit i det nu. Ut i svängen. Ta det för vad det är, dvs fan så kul.

p.s när jag träffade min fru så var jag fattig som en kyrkråtta, men hon hade vunnit på spel: Sverige- Finland. Han hade tappat bort sin kompis så vi söp upp spelpengarna på nattkubben vi var på. Laphroaig. Satan vad rökig den är.
Fridens Liljor

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 02 dec 2009 20:29

Kallekula skrev:Mern vänta nu Zok. Nu minns jag den skitnödige bittra kvinnohataren in action. Hur lät det för ett tag sedan. Uj huj vad det dröp bitterhet om hur kvinnor är och var.

Skit i det nu. Ut i svängen. Ta det för vad det är, dvs fan så kul.

p.s när jag träffade min fru så var jag fattig som en kyrkråtta, men hon hade vunnit på spel: Sverige- Finland. Han hade tappat bort sin kompis så vi söp upp spelpengarna på nattkubben vi var på. Laphroaig. Satan vad rökig den är.

Skit i det? Hur då, menar du att jag skall strunta i dina retoriska utsvängningar? När du kallar mig kvinnohatare så lägger du epitetet mig till last, trots att jag aldrig sagt mig hata kvinnor, märkligt, tror att det var suchen som började med det?
Tvärtom, jag älskar kvinnor, ärar dem högt och placerar dem alltför lätt och snabbt på piedestalen, detta kan bara innebära en sak, jag blir bedragen och utnyttjad.
Alltså är jag masochistiskt lagd.
Come on babe, hit me one more time...
Det är en viss skillnad kalle lille. Så till kvinnans natur, det är att se till sitt eget bästa, idag är det likvärdigt med en god materiell standard och tillhörande kapital, detta min vän är hennes biologiska natur, det gör inte mig till kvinnohatare, utan snarare till den klarsynta budbäraren, vilket du gör misstaget här att ge dig på.

suchanother
Avstängd

Inläggav suchanother » 02 dec 2009 20:31

Kallekula skrev:p.s när jag träffade min fru så var jag fattig som en kyrkråtta, men hon hade vunnit på spel: Sverige- Finland. Han hade tappat bort sin kompis så vi söp upp spelpengarna på nattkubben vi var på. Laphroaig. Satan vad rökig den är.

Är hon/han en transa? Eller var detta rentav en freudiansk felskrivning och egentligen var ”hon” din polare  som du söp ihop med och din ”fru” en låtsasfru?

Användarvisningsbild
Kallekula

Inläggav Kallekula » 02 dec 2009 20:34

Ha ha helt rätt. Du vet det gäller att ha ett öppet sinne.  :)

Du vet dessa finskor. Det är drag i dem.
Fridens Liljor

Användarvisningsbild
Kallekula

Inläggav Kallekula » 02 dec 2009 20:40

Zokrates skrev:
Skit i det? Hur då

.....osv bla bla

Här gäller det att smacka in snytingar. Du jabbar en lätt vänster. Jag testar en lätt rak höger och vad visar det sig. Glaskäke. Pang i golvet.

För fan Zok. Så lätta kan du ju inte gå i golvet för.
Fridens Liljor

Användarvisningsbild
Zokrates

Inläggav Zokrates » 02 dec 2009 23:57

Stackars kalle, ge upp och glaskäke, du jag har stått pall karatesparkar i huvudet så så lätt däckar man inte mig.

Förresten, nu när USA sagt ja till stamcellsforskning så kan ni sexköpare sätta upp följande på er önskelista, nämligen att de odlar fram vaginor med två bröst, att säljas lagom till nästa jul! Puss på er :)

Återgå till "Politik och samhälle"