Julen och jag

Ventilera dina personliga funderingar om smått och stort.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Johan Ågren
Administratör

Inläggav Johan Ågren » 27 dec 2010 15:18

rekoj skrev:God morgon

Jag spydde inatt

Fan

Befriande

God morgon!

Användarvisningsbild
nuddle

Inläggav nuddle » 27 dec 2010 17:32

Johan Ågren skrev:vi är av sand

vilande i nedsänkta sarkofager

av sand

våra drömmar:

sandstormar

som dånar över öknens ansikte

bra nu börjar du skriva

äkta tysk kvalite  :lol:

Användarvisningsbild
Johan Ågren
Administratör

Inläggav Johan Ågren » 28 dec 2010 12:17

Lufier skrev:Kan du inte lägga upp en bild på montern Johan!

Som utlovat. Kom på något världsligare än detta:

Bild

Där uppe finns de två första bilarna; en grön och en röd. De andra är modeller som inte gick att genomföra.

Användarvisningsbild
Johan Ågren
Administratör

Inläggav Johan Ågren » 28 dec 2010 12:34

Jag hammrar, jag spikar, jag bygger en bil...

Bild

Användarvisningsbild
dk
Kontakt:

Inläggav dk » 12 jan 2011 13:42

Andreas skrev:Skumt, men kanske är så med underhuggare. Många som speglar sig i en när man är på toppen och själv låter man minnet finnas kvar där hos dem endast. Så kan det vara. Men din sambo höll i mig en gång också där när ni hade sex och sa till mig att du fick mer djup av mig. Tror kvinnor minns allt sånt här, men vad de säger vid fråga är endast sanningsmässigt lojalt mot den rådande känslosituationen. Hur sanna de är avgörs då i hur mycket av den totala känslosituationen som de omfamnar. And don't be pissed, jag har aldrig sett henne irl.

Andreas, nej, jag har iallafall inte medvetet omfamnat och pratat med dig när jag har haft sex med Johan. Jag tror inte att jag heller har gjort det omedvetet, och det av flera anledningar. Under sexakten är jag inte så andlig så att jag skulle komma på tanken att säga en sån sak, och speciellt inte till en man jag aldrig sett. Jag brukar heller inte omfamna andra män i fantasin när jag har sex, ärligt talat fantiserar jag inte ett skit när jag har sex, jag bara är. Skulle nån annan man ändå smyga sig in i mitt huvud under sexakten så är det alltid en man jag känner irl. Senaste gången det hände var när Johan smög sig in i mitt huvud när jag var tillsammans med mitt ex. Sen, om jag skulle omfamna dig och säga dig att du gör honom djupare så skulle ju det vara som att applådera detta och säga att det är bra. Men si det tycker jag inte. Johan är djup nog som han är och jag vill verkligen inte ha honom djupare. Jag har fullt sjå med att få ihop vardagen med han, våra barn och hans introverta sinnelag, så nej tack! Det jag däremot applåderar är alla som ger honom mera livsgnista och styrka.

Men tack för allt fnitter du gett mig sen jag läste ditt inlägg om kvinnliga "knullrörelser" och det här ovan där du säger du tydligen känt mina (men förfinat uttryckt i "hållt i mig")! Du har myntat ett nytt obsent ord i min vokabulär som jag flitigt använt sen dess, till Johans förtret.  :lol:

Andreas
Moderator

Inläggav Andreas » 12 jan 2011 20:37

Det är lite skumma saker det här. Kanske lägger jag ut en story rätt vad det är, men det ligger lite på framtiden i så fall. Bra i alla fall med din feedback dk.

Med mer djup menade du/jag mer förankring snarare än mer reflektion.

Det tycks mig som att det går att lita lite mer på de budskap jag får från de jag druckit Daime med. Sen kommer det ut massa konstigheter som bara är nått som reflekteras av mitt eget trassel. Reflekteras i andarna runt mig som jag ser det då. Ah lurigt är det, solipsism andevärld och psykos allt i en salig röra.
...och Herre, inled oss inte i fjant-ande, utan fräls oss ifrån ondo

Användarvisningsbild
nytt namn

Inläggav nytt namn » 12 jan 2011 20:46

Dajm verkar festligt, skulle verkligen vilja testa när jag blivit lite friskare!

Användarvisningsbild
dk
Kontakt:

Inläggav dk » 21 jan 2011 12:40

Andreas skrev:Det är lite skumma saker det här. Kanske lägger jag ut en story rätt vad det är, men det ligger lite på framtiden i så fall. Bra i alla fall med din feedback dk.

Med mer djup menade du/jag mer förankring snarare än mer reflektion.

Förankring är bra, det skulle jag ju ha kunnat säga. Och jag tror att vi kan ha ett litet connection du och jag med tanke på att vi båda var inne på det där med Johannes tänket. Säg till om du känner nåt igen, skriv upp datum så kan jag kolla om jag och Johan har rullat runt i sänghalmen då (jag håller själv koll med tanke på att jag vägrar stoppa i mig hormoner). Man vet ju aldrig, det vore ju schysst om det stämde.

Användarvisningsbild
Johan Ågren
Administratör

Inläggav Johan Ågren » 21 jan 2011 13:50

med tanke på att vi båda var inne på det där med Johannes tänket.

Jag har haft många namn. Det viktigaste är att förstå att det aldrig har handlat om personer, utan om ett flöde.

Återgå till "Tankar och känslor"