Vad tänker du på?
Moderator: Moderatorgruppen
transversal skrev:Vilken bestämd bild du har av hur en avatar ska vara. :lol:
Det finns mycket pseudo idag, så varför inte pseudoavatarer med.
En avatar får vara vad den vill, jag har ingen direkt förutfattad mening,
men det är intressant att studera vilka avatarer och hur ofta folk byter sin bild.
ikonen som man valt blir en del av personen inom tid.
(vågar du och zokrates byta avatar och känna er hemma med den ? är en fråga jag stält mig tidigare)
min egen avatar är isärmonterad från en erotisk bild.. tänkte labba med den och ha den till något.
men det blev aldrig av.. så den symbolierar vackra drömmar utan handling.
-
transversal
Marko skrev:transversal skrev:Vilken bestämd bild du har av hur en avatar ska vara. :lol:
Det finns mycket pseudo idag, så varför inte pseudoavatarer med.
En avatar får vara vad den vill, jag har ingen direkt förutfattad mening,
men det är intressant att studera vilka avatarer och hur ofta folk byter sin bild.
ikonen som man valt blir en del av personen inom tid.
(vågar du och zokrates byta avatar och känna er hemma med den ? är en fråga jag stält mig tidigare)
min egen avatar är isärmonterad från en erotisk bild.. tänkte labba med den och ha den till något.
men det blev aldrig av.. så den symbolierar vackra drömmar utan handling.
Om jag hittar en bättre så byter jag antagligen. Hade ju inte denna från början. Men den "funkar" för mig.
Z
Jag har nog missat det logiska i att årtalen på inläggen inte är kopplade till dynamiska avatarer. en förhastad slutsats av mig.. så stupid heh.
T
jag ville inte provocera, utan mest deklarera hur jag funderar runt avatarer,
vissa byter sällan, andra byter oftare. varför e det så? blir ju frågan då.
era avatarer är bra, byter ni skulle väl jag bli förvillad.
tänk om ni bytte era avatar med varandra, undrar hur det skulle påvera läsandet/tolkandet av era inlägg ..
Det trodde jag faktist inte... har fått för mig att du använt samma i typ ett par år,Jag har redan bytt avatar 3 ggr innan den nuvarande, marko. Nu senast istället för att byta, dekapiterade jag min avatar!
Jag har nog missat det logiska i att årtalen på inläggen inte är kopplade till dynamiska avatarer. en förhastad slutsats av mig.. så stupid heh.
T
Om jag hittar en bättre så byter jag antagligen. Hade ju inte denna från början. Men den "funkar" för mig.
tänk om ni bytte era avatar med varandra, undrar hur det skulle påvera läsandet/tolkandet av era inlägg ..
-
transversal
Marko skrev:ZDet trodde jag faktist inte... har fått för mig att du använt samma i typ ett par år,Jag har redan bytt avatar 3 ggr innan den nuvarande, marko. Nu senast istället för att byta, dekapiterade jag min avatar!
TOm jag hittar en bättre så byter jag antagligen. Hade ju inte denna från början. Men den "funkar" för mig.
Jag försöker inte säga emot dig.
Är rätt säker på att det påverkar läsningen. Däremot är väl knappas denna avatar hela "jag". Den ger ett visst tonläge här, men jag tror att detta tonläge inte nödvändigtvis är det enda tonläge som jag skulle kunna ha. Man har ju olika "roller" i livet också. På jobbet är jag definitivt inte "transversal", det hade ju varit outhärdligt. :lol: Inte heller skulle killen stå ut med mig om jag inte hade haft några andra sidor. För det har man ju ...
-
transversal
transversal skrev:Jag har det så himla mysigt på min balkong nu. Hade grymt gärna velat bjuda in er alla så vi hade kunnat sitta där i vårvärmen och dricka lite öl och filosofera ... det hade varit soft.
Sitter där och pluggar min spanska istället.
Hur stor balkong har du egentligen? Det hade varit mysigt. Du hade fått pssa dig för Zokrates bara, han
är farlig. Han skjuter hej vilt, våran favoritcasanova. Sefket hade väl inte fått plats med alla sina muskler
och allt sitt kunnande.
Själv har jag just kommit fram till bondgården efter en cykeltur på tre mil.
-
transversal
transversal skrev:Den är avlång.
Vi får helt enkelt placera Zok i ena änden och de i riskzonen i andra. Hehe.Är nån för jobbig får de passa sig för det är åtta våningar att trilla ner. Slagsmål kommer inte på fråga.
Jag tänker på att jag är höjdrädd. Kommer säkert drömma om när jag ramlar ner åtta våningar
först av alla här.
Lufier skrev:transversal skrev:Den är avlång.
Vi får helt enkelt placera Zok i ena änden och de i riskzonen i andra. Hehe.Är nån för jobbig får de passa sig för det är åtta våningar att trilla ner. Slagsmål kommer inte på fråga.
Jag tänker på att jag är höjdrädd. Kommer säkert drömma om när jag ramlar ner åtta våningar
först av alla här.
Ja, vi tar balkongträffen i drömmarnas värld, låter säkrare.
Återgå till "Tankar och känslor"