Vad är mobbing?
Moderator: Moderatorgruppen
sailaways skrev:sailaways skrev:ang. "mobbing"
Begrunda:
1) Styrkt av glädje.
2) Styrkt av sig själv.
Jag har hittills haft det enklaste svaret på fenomenet mobbing
Du får gärna utveckla idéen lite mer.
Styrkt av glädje är ju underförstått.
Styrkt av sig själv?
"I would not know what the spirit of a philosopher might wish more to be than a good dancer." - Fredrich Nietzsche
Skogsälvan skrev:Hej Proteus! Jag tycker att du inger ett otrevligt "första intryck". Är det en bestående egenhet?
När det gäller att motverka mobbing är det bästa medlet att ignorera idiotin om man kan. Ska vi gå och ta en kopp kaffe, Zokrates?
Nu blir jag riktigt irriterad på dig Skogis!! Vi har flera gånger redan diskuterat detta över en sigg i min bil när vi åkt ut till köpis om Zokrates nedriga kvinnosyn, och nu ska du dricka kaffe med slusken? Dessutom du vet att vi ogillar att du gett pengar till Avantgardet som du berättat. Du får faktiskt välja annars är det slut åkt med mig ska du veta! Radikal feminist eller inte, hur ska du ha det?
-
transversal
Proteus skrev:Skogsälvan skrev:Hej Proteus! Jag tycker att du inger ett otrevligt "första intryck". Är det en bestående egenhet?
När det gäller att motverka mobbing är det bästa medlet att ignorera idiotin om man kan. Ska vi gå och ta en kopp kaffe, Zokrates?
Nu blir jag riktigt irriterad på dig Skogis!! Vi har flera gånger redan diskuterat detta över en sigg i min bil när vi åkt ut till köpis om Zokrates nedriga kvinnosyn, och nu ska du dricka kaffe med slusken? Dessutom du vet att vi ogillar att du gett pengar till Avantgardet som du berättat. Du får faktiskt välja annars är det slut åkt med mig ska du veta! Radikal feminist eller inte, hur ska du ha det?
Gruppmentaliteten som kan vara trevlig när den går över styr.
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Proteus skrev:Skogsälvan skrev:Hej Proteus! Jag tycker att du inger ett otrevligt "första intryck". Är det en bestående egenhet?
Har vi det säger du... Attans vilket dåligt minne jag måste ha. För sjuttioelfte gången - jag har inte gett avant några stålar :roll: Vad är det som trycker dig, kära du? Är du svartsjuk :) ?